اخبار داغ

عضو سابق شورای شهر در گفت و گو با دانا:

شورا با قرارگاه خاتم الانبیاء نامهربانی کرده است / هیچ پیمانکاری نمی آید بدون پول کار کند/ عدد اعلامی بدهی شهرداری منجر به شکایت قالیباف شد

شورا با قرارگاه خاتم الانبیاء نامهربانی کرده است / هیچ پیمانکاری نمی آید بدون پول کار کند/ عدد اعلامی بدهی شهرداری منجر به شکایت قالیباف شد
مجتبی شاکری، عضو سابق شورای شهر تهران درباره نحوه تعامل مدیریتی شهری با قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: شورا خیلی در این زمینه با قرارگاه نامهربانی کرده است ، زیرا هیچ پیمانکاری نمی آید بدون پول کار کند.
[

مجتبی شاکری، عضو سابق شورای شهر تهران در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره نحوه برخورد شورای پنجم با بدهی های شهرداری در گذشته گفت: اینکه راجع به دوره قبل شورای شهر و شهرداری آن هم بدون دلیل صحبت کنند که بیش از 50 هزار میلیارد بیت المال حیف و میل شده و بدهی روی دست شهر گذاشته شده است، خب اینها اثبات می خواهد. این نوع آماردهی زمان همه را تلف می کند، هم وقت رسانه را هم وقت مردم را می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی از شکایت قالیباف درباره این موضوع خبرداد و افزود: این عدد و رقم موجب این شد قالیباف شکایت کند و هنوز هم این شکایت مطرح است.

,

شاکری درباره نحوه محاسبه بدهی شهرداری توسط شهرداری و شورای شهر پنجم گفت: این عدد بدهی که اعلام شده شامل برخی از پروژه هایی است که در دوره قبل شروع شده است و هنوز از زمان اجرای آن باقیمانده است، هزینه همه اینها تا اتمام پروژه در مجموعِ بدهی محاسبه شده است. این شیوه محاسبه تصویر درستی برای مردم ارائه نمی دهد. اینها مصارفی است که در طول زمان طبق برنامه پیش می رود.

,

عضو سابق شورای شهر درباره عملکرد خوب قرارگاه خاتم الانبیاء در پیشبرد پروژه های کلان شهری مانند خط 7 مترو تهران گفت: قرارگاه خاتم الانبیا از پیمانکارهای قوی و خوبی است که پروژه های مهم و سنگینی برای شهر تهران و مدیریت شهری انجام داده است. هیچ پیمانکاری نمی آید بدون پول کار کند درحالی که قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه  را به پایان می رساند و بعد به شکل تهاتر این بدهی های تسویه می شود. باوجود همه اینها، الان دولت با قرارگاه می تواند بهتر همکاری کند و قرارگاه با این حال آمادگی دارد پروژه های سنگینی را اجرا کند.

,

وی درباره نحوه تعامل مدیریت شهری با قرارگاه گفت: شورا خیلی در این زمینه با قرارگاه نامهربانی کرده است. همین الان پیمانکاران دیگر نمی آیند چون نمی توانند نسیه کار انجام دهند. برای همین خیلی از پروژه های شهری هنوز روی زمین مانده است.

,

شاکری با اشاره به دوره کوتاه عمر مسئولیت اعضای شورا گفت: درسال اول فعالیت، اعضای شورا متحیر هستند، زیرا شورا و شهردار جدید هستند و شهر با برنامه شورای قبلی مدیریت می شود؛ سال دوم تازه شورا می خواهد بر امور شهر مسلط شود، برای همین دست به آزمون و خطا می زند؛ سال سوم سال طلایی و جدی ترین سال برای خدمت است؛ سال چهارم سال خداحافظی است؛ برای همین یکسال مفید دارند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه