اخبار داغ

رئیس سازمان حج و زیارت:

لغو روادید هنوز اجرایی نشده است/ عملیاتی شدن ویزای رایگان از نیمه فروردین

لغو روادید هنوز اجرایی نشده است/ عملیاتی شدن ویزای رایگان از نیمه فروردین
رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: لغو ویزا صورت نگرفته اما لغو پرداخت برای ویزا صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، "علی رضا رشیدیان"، رئیس سازمان حج و زیارت کشور در گفتگو اختصاصی با ایلام بیدار با اشاره به آخرین وضعیت رایگان شدن ویزا میان ایران و عراق اظهار کرد: هر کسی از ایرانی ها و عراقی ها بخواهند به کشور همدیگر سفر کنند ویزا باید دریافت کند اما پرداختی برای ویزا صورت نمی گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ایلام بیدار,  ایلام بیدار,

وی افزود:  تا حدود یک ماه و نیم پیش برای هر ویزا ۴۰ دلار پرداخت می‌شد که در یک ماه پیش به ۵۰ دلار افزایش پیدا کرده امیدواریم تا نیمه فروردین ماه این موضوع عملیاتی شود و بتوانیم شاهد لغو پرداخت برای ویزا باشیم که خود از هزینه های زائرین کاهش میدهد.

,

رئیس سازمان حج و زیارت کشور خاطر نشان کرد: مرز مهران از بین مرزهای خروجی و زمینی ما بیشترین حجم تردد را به خود اختصاص داده دارد و در اولویت بازدید قرار دادیم.

,

رشیدیان یادآور شد: در آستانه آغاز سفرهای نوروزی عتبات عالیات، ، آخرین هماهنگی ها برای ارائه خدمات شایسته به زائران انجام پذیرفت که با توجه به آمادگی های لازم را برای انجام خدمات تردد شرایط مناسبی مرز مهران برخوردار بود.

,

وی ادامه داد: تنوعی در سفرها به وجود آوردیم از جمله اینکه اعزام‌ها بین 5 تا 9 روز انجام و تلاش کردیم در کنار شمسا از ظرفیتهای استانی نیز استفاده کنیم که بتوانیم در واقع از کلیه امکانات در داخل کشور وجود دارد نیز در خدمت زائران قرار دهیم .

,

رئیس سازمان حج و زیارت کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه نوروز امسال مصادف است با ایام ماه رجب و نیز میلاد حضرت علی (ع) پیش بینی میشود مشتاق بیشماری را به خاطر این مناسبت‌ها شاهد باشیم.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه