اخبار داغ

در 11 ماهه نخست سال جاری؛

وصول بیش از 12 هزار میلیارد مالیات در استان یزد +نمودار

وصول بیش از 12 هزار میلیارد مالیات در استان یزد +نمودار
بر اساس آمارهای رسمی، در یازده ماه امسال 12 هزار و 427 میلیارد ریال مالیات در استان یزد وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد افزایش و نسبت به میزان مصوب،7 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، بر اساس آمارهای رسمی، در یازده ماه امسال 12 هزار و 427 میلیارد ریال مالیات در استان یزد وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد افزایش و نسبت به میزان مصوب،7 درصد کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

از مجموع درآمدهای مالیاتی استان میزان 6 هزار و 465 میلیارد ریال را مالیات های مستقیم و 5 هزار و 962 میلیارد ریال آن‌ را مالیات های غیر مستقیم بخود اختصاص داده اند. به این ترتیب 52 درصد از مجموع مالیات های پرداختی را مالیات‌های مستقیم و مابقی آن را مالیات‌های غیرمستقیم تشکیل می دهند.

,

بررسی آمارهای حاکی از آن است که مالیاتهای مستقیم استان که بر درآمد و دارایی اشخاص وضع می شود و قابلیت انتقال به واحدهای دیگر را ندارد نسبت به میزان مصوب١٢درصد کاهش و مالیاتهای غیر مستقیم که عمده آن ارزش افزوده است ، نسبت به مبلغ مصوب ٣درصد کاهش داشته است.

,

, ,

اشخاص حقوقی غیردولتی(شرکتها)  با سهم 64 درصدی از کل مالیات های مستقیم بیشترین میزان مالیات پرداختی در 11 ماهه امسال در استان یزد داشته اند و پس از آن کارکنان بخش غیردولتی و کارمندان دولت به ترتیب با سهم 11 درصد و 10 درصد در جایگاه دوم و سوم قرار دارند و سهم مالیات مشاغل هشت درصد و سایر منابع نیز سهم 6 درصدی داشته اند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه