اخبار داغ

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

بیش از ۱۱۷ واحد گشتی در شرق استان تهران در حال فعالیت هستند

بیش از ۱۱۷ واحد گشتی در شرق استان تهران در حال فعالیت هستند
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: بیش از ۱۱۷ واحد گشتی در واحدها در ۷ شهرستان، ۱۸۰ واحد پاس پیاده، ۲۷ تیم نظارتی نظارتی و ۳۶ تیم موتوری در شرق استان تهران در حال فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سردار عبدالرضا ناظری صبح یکشنبه در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن فجر فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد اظهار داشت: بیانیه گام دوم حقیقتاً یک معجزه بود و اصحاب رسانه در ۴ دهه گذشته خودشان را به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

ناظری گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی که نیروی انتظامی، در خصوص امنیت در خط مقدم حضور داشتند اما مهم‌ترین کارها در ۴ دهه گذشته نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیار مهم و حساس است.

,

وی بیان کرد: پلیس امروزه با اعتقاد به اینکه رسانه در خط مقدم است، رسانه را از خانواده خود می‌داند و در حوزه نظم اجتماعی، رسانه مهم‌ترین کار را برای بستر پلیس انجام می‌دهد.

,

سردار ناظری تاکید کرد: در ۷ شهرستان حوزه شرق استان تهران، مسافران زیادی مهمان نوروزی می‌شوند و به علت ترافیک‌های فراوان، جز محورهای حساس ناجا محسوب می‌شود.

,

وی افزود: با اطلاع رسانی خبرنگاران و همکاری آنان، ۲ قرارگاه‌های نوروزی در دماوند و ورامین راه اندازی شده است و حدود ۳ هزار نفر از مأمورین ناجا، پلیس‌های افتخاری برای آسایش و آرامش شهروندان تلاش می‌کنیم.

,

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه بیش از ۱۱۷ واحد گشتی در واحدها در ۷ شهرستان، ۱۸۰ واحد پاس پیاده، ۲۷ تیم نظارتی نظارتی و ۳۶ تیم موتوری در شرق استان تهران در حال فعالیت هستند افزود: باید این نوید را بدهیم که برخی از مقامات کشوری، لشکری، استانی سال ۹۸ مهمان شهرستان‌های شمال شرق استان تهران هستند.
وی تصریح کرد: برابر با سنت حسنه همه‌ساله شهروندان در ایام نوروز اقدام به مسافرت می‌کنند و شرق استان تهران نیز از مسیرهای پرتردد و مسافر پذیر است همچنین شرق استان تهران مسیر تردد چند استان می‌باشد.

,
,

سردار ناظری گفت: امنیت مسافران اولویت کاری پلیس است و در شرق استان تهران ۳۱ ایستگاه پلیس وظیفه نظارت بر تردد رانندگان را بر عهده خواهند گرفت.

,

 وی تاکید کرد: همیاران پلیس، همیاران ترافیکی، پلیس‌های افتخاری و نگهبانان شرکت محله در ایام نوروز پلیس را یاری خواهند کرد و از همه شهروندان می‌خواهیم توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و تمام موارد را به‌دقت انجام دهند.

,

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: رانندگان باید به هشدارهای پلیس توجه کنند و با سرعت مطمئن رانندگی کنند چراکه مردم با قانون مداری می‌توانند سفری ایمن برای خود و سایر شهروندان به وجود بیاورند.

,

وی افزود: پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارد تا شهروندان در ایام نوروز سفری بدون مشکل و بی‌خطر داشته باشند همچنین در این ایام به دلیل بالا بودن حجم مسافرت‌ها نیروهای  پلیس در مراکز آموزشی ناجا از بسیج استفاده خواهند کرد.

,

سردار ناظری بیان کرد: بسیج در قالب دسته‌های رزمی در محله‌ها برای حفاظت از منازل مردم در کنار پلیس حضور خواهند داشت و در تأمین امنیت پلیس را یاری خواهند کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین طرح مختلف در راستای امنیت و جمع‌آوری اراذل‌واوباش و معتادین متجاهر در شرق استان تهران برای امنیت بیشتر انجام‌شده است.

,

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به کشفیات و تمهیدات لازم جهت چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: در چهارشنبه آخر سال برخی افراد سودجو اقدام به فروش مواد محترقه پرخطر در برخی از نقاط کشور می‌کنند که گاها شاهد حوادث تلخ بوده‌ایم.

,

وی تاکید کرد: بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه مواد محترقه و چندین تن مواد اولیه ساخت مواد محترقه در شرق استان تهران کشف‌شده است.

,

سردار ناظری افزود: در شرق استان تهران برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم جهت مقابله با این موضوع  اندیشیده شده است و در این راستا تعداد زیادی افراد سودجو که اقدام به فروش این مواد محترقه خطرناک می‌کردند در جهت افزایش امنیت بیشتر مردم دستگیر شدند.

,

وی گفت: پلیس در شرق استان تهران کارگاهی را کشف کرد که مواد محترقه دست‌ساز را با برند خارجی تولید کرده و وارد بازار می‌کردند که این افراد دستگیر و کارگاه موردنظر پلمب شد.

,

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: عمده کشفیات مواد محترقه که در کارگاه‌های تولیدی در شهرستان پاکدشت بوده و دراین‌باره افرادی دستگیر شدند.

,

وی بیان کرد: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های احتمالی چهارشنبه آخر سال دارند و باید این موضوع را مدیریت کنند تا فرزندان آن‌ها دچار آسیب نشود.

,

سردار ناظری گفت: در خصوص فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شرق استان تهران همکاران ما در بیش از ۴۵۰ مدرسه حضور پیدا کردند و آموزش‌های لازم را به دانش آموزان دادند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آموزش‌ها و اقدامات جدی انجام‌شده، امیدوار است در چهارشنبه‌سوری امسال کاهش قابل‌توجهی در وقوع حوادث داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه