اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند خبر داد؛

برگزاری هشت نوروزگاه در سراب‌ها و مناطق تفریحی نهاوند

برگزاری هشت نوروزگاه در سراب‌ها و مناطق تفریحی نهاوند
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در نوروز 98 با اجرای هشت نوروزگاه در سراب‌های خروشان، میزبان میهمانان نوروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، محسن جانجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان نهاوند به‌عنوان بهشت غرب کشور سالانه در ایام مختلف با وجود داشتن آثار تاریخی و طبیعی پذیرای تعداد زیادی از مسافران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: در ایام نوروز نیز طبق روال همه‌ساله این شهرستان با وجود داشتن پتانسیل‌های فراوان و داشتن سراب‌های زیبا و آب ‌و هوای مطلوب پذیرای میهمانان نوروزی است.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: با برگزاری جلسات و هماهنگی‌های انجام‌ شده با دهیاران و بخشداران در روزهای ابتدایی سال نو، هشت نوروزگاه در سراب‌ها و مناطق تفریحی نهاوند برگزار می‌شود.

,

وی بیان داشت: در این نوروزگاه‌ها آداب ‌و رسوم مردم نهاوند، نمایشگاه‌های دستاوردهای بومی و محلی، صنایع‌دستی، موسیقی‌های شاد و محلی و برنامه‌های شاد و متنوع دیگر برگزار می‌شود.

,

جانجان افزود: قطعاً همانند سال گذشته اجرای برنامه نوروزگاه مورد توجه مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت و همه تلاش ما هم در همین راستا است.

,

, ,

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های ایام نوروز اضافه کرد: استقبال و اهدای هدیه به اولین مسافر ورودی به شهرستان نهاوند در روز اول فروردین از جمله برنامه‌هایی است که امسال نیز در ورودی شهر نهاوند اجرا می‌شود.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند اظهار داشت: در طول ایام نوروز برنامه‌های متنوع و شادی تا 11 فروردین‌ماه در اماکن تفریحی و تاریخی نهاوند اجرا می‌شود.

,

وی افزود: هشت نوروزگاه سال 98 در سراب‌های گیان، گاماسیاب، فارسبان، ملوسان، گنبد کبود، تپه تاریخی باباقاسم و بام نهاوند برگزار خواهد شد.

,

جانجان گفت: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهرستان نهاوند در قالب شیوه‌های نوین و جذاب یکی از ضرورت‌های گردشگری نهاوند محسوب می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در بحث تهیه بروشور و نقشه‌های گردشگری برای گردشگران نیز اقدامات لازم انجام‌ شده و در حال حاضر با مشخصات لازم برای توزیع آماده هستند، اظهار داشت: در این نقشه اماکن تفریحی، گردشگری، موزه‌ها و اماکن خدماتی و رفاهی مشخص ‌شده تا گردشگران به‌راحتی بتوانند از خدمات ارائه‌ شده در شهرستان بهره‌مند شوند.

,

, ,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند با دارا بودن ۱۳ چشمه و سراب طبیعی بکر و کم‌نظیر و همچنین وجود ۲۶۴ اثر تاریخی ملموس و غیرملموس، آماده استقبال از گردشگران نوروزی است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه