اخبار داغ

شهردار گالیکش خبر داد؛

۲ بوستان گالیکش آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی / جشن بزرگ نوروز در گالیکش برپا می‌شود

۲ بوستان گالیکش آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی / جشن بزرگ نوروز در گالیکش برپا می‌شود
شهردار گالیکش گفت: برای آن دسته از مهمانانی که ترجیح می‌دهند، مسافرت خود را در پارک و سطح شهر بگذرانند، 2 بوستان گالیکش برای اسکان و چادر زدن مسافران آماده‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ رمضانعلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: درزمینهٔ فعالیت‌های خدمات شهری گالیکش برای ایام نوروز برنامه‌ریزی جامع و کاملی در این زمینه انجام‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: برای اسکان مسافران نوروزی پارک‌های نیلکوه و لاله‌های انقلاب شهر گالیکش در نظر گرفته‌شده است.

,

خسروی تأکید کرد: به جهت تکریم و امنیت مسافران نوروزی هیچ مسافری اجازه برپایی چادر به‌غیراز بوستان‌های اعلام‌شده را در محدوده شهری گالیکش ندارد.

,

وی خاطرنشان ساخت: از محل اسکان مسافران نوروزی در نوروز سال 97 با دریافت مبلغ 40 هزار یالی از هر خانواده برای اسکان مبلغ 27 میلیون ریال درآمد برای شهرداری کسب‌شده است.

,

به گفته خسروی برای نوروز سال 98 در بوستان‌های گالیکش پارکینگ دیده‌شده و نیروهای انتظامی نیز طی قراردادی امنیت آن را تأمین می‌کنند و از خانواده‌ها برای اسکان مبلغ 50 هزار ریال دریافت می‌شود.

,

شهردار گالیکش گفت: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی با هماهنگی‌های صورت گرفته امکان اسکان مسافران نوروزی در سالن ستاد بحران شهرداری نیز مهیا شده است.

,

وی اظهار کرد: در ایام پایانی سال ورودی‌های گالیکش از ضایعات و زباله پاک‌سازی و در ورودی غربی این شهر سفره هفت‌سین برپاشده و معابر اصلی و فرعی محدوده شهری نیز به سازی شده است.

,

به گفته شهردار گالیکش نصب بنرهای و تابلوهای راهنمای اماکن گردشگری و مذهبی نیز در دستور کار برنامه‌های نوروزی شهرداری این شهر بوده و انجام‌گرفته است.

,

خسروی بیان داشت: نوروزگاه گالیکش در پارک نیلکوه برپاشده است و 15 روز جشن در آن دیده‌شده و جشن شاخص نوروزی شهرستان گالیکش نیز در روز هشتم فروردین در پارک نیلکوه برگزار می‌شود.

,

وی چراغانی و نورپردازی بلوارها، چمن‌کاری و گل‌کاری بلوارها، لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر، آذین‌بندی و نصب بنرهای تبریک سال نو در سطح شهر و مرمت پارک‌ها را ازجمله اقدامات شهرداری این شهر جهت استقبال از نوروز 98 عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه