اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

تحریم صداوسیما با شکست مواجه شد/ دهن کجی بازیگران و ورزشکاران به آقای بازیگر!

تحریم صداوسیما با شکست مواجه شد/ دهن کجی بازیگران و ورزشکاران به آقای بازیگر!
کمپین تحریم صداوسیما که توسط پرویز پرستویی راه اندازی شده بود، در نطفه خاموش شد، هنرمندان و ورزشکاران نشان دادند که وقتی می گویند فرزند تلویزیون هستند تنها یک شعار نیست و هرگز خانواده خود را تنها نمی گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند روز قبل پرویز پرستویی بازیگر کهنه کار سینما، تئاتر و تلویزیون در اعتراض به تصمیمات مدیریتی در مورد عادل فردوسی پور و تغییراتی که قرار است در برنامه نود به وجود بیاید در پیج شخصی اینستاگرام خود عکسی از علی فروغی مدیر جوان شبکه 3 سیما منتشر کرد و ذیل آن طومار بلندی نوشت که هنرمندان و ورزشکاران را به تحریم صداوسیما جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

راه اندازی کمپین تحریم تلوزیون توسط پرویز پرستویی در حمایت از عادل + عکس

, راه اندازی کمپین تحریم تلوزیون توسط پرویز پرستویی در حمایت از عادل + عکس,

 

,

این دعوت در شرایطی صورت گرفت که همه بازیگران این مرز و بوم آرزوی حضور در تلویزیون را داشته و دارند چرا که می دانند پر مخاطب ترین رسانه غیر از تلویزون نیست و سینما که این همه به آن افتخار می کنند و پز آن را می دهند نیز هرگز به اندازه تلویزیون مخاطب نداشته و نتوانسته که یک بازیگر را به وسعت رسانه ملی به مردم معرفی کند و دیده شود.

,

 

,

در این مسیر در ویژه برنامه های تحویل سال، در شبکه یک محمد اصفهانی خواننده و حاج کاظم کبیر ، حامد همایون و حجت اشرف زاده خواننده، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، صغری خانی، نورالدین توسلی، یوسف اصلانی و نرگس کلباسی از چهره های مردمی سال ۹۷ از مهمانان بخش ویژه برنامه علی ضیا بودند. ۲۸ اسفند نیز ویژه آخرین برنامه فرمول یک روی آنتن رفت و در این برنامه نیز مهمانان مختلفی به استودیو رفتند. حمید سوریان و حسن رحیمی کشتی گیر، رضا شفیعی جم بازیگر، عادل و میعاد مالداران دو برادر کوچک خواننده به همراه خانواده و عصمت احمدیان از چهره های مردمی سال ۹۷ مهمان برنامه ضیا بودند.

,

 

,

همچنین در ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه 3 سیما که توسط احسان علی خانی اجرا شد، امین حیایی و آریا عظیمی نژاد حضور پیدا کردند؛ امین حیایی که از هنرمندان سرشناس و با سابقه کشورمان است با اشاره به صحبت های پرویز پرستویی علیه صداوسیما گفت برخی دوستان گلایه کردند که چرا به تلویزیون می آییم و می خواستند که آن را تحریم کنند اما ما به احترام ملت شریف ایران به تلویزیون می آییم و برای آن ها کار می کنیم.

,

 

,

در شبکه پنجم سیما نیز مهران غفوریان، حمید استیلی، احمد رضا عابدزاده و استاد اسدی چهره های شناخته شده ای بودند که در ویژه برنامه تحویل سال نو با اجرای حمید گودرزی مقابل دوربین ها حاضر شدند.

,

 

,

میلاد کی مرام و امیرحسین آرمان از بازیگران جوان و پرکار این روزهای سینما و تلویزیون نیز در ویژه برنامه نوروزی شبکه 2 حضور پیدا کردند و این تنها تعدادی از هنرمندانی است که بعد از به راه انداختن کمپین تحریم رسانه ملی توسط پرویز پرستویی، به تلویزیون آمدند و ثابت کردند که صداوسیما برای مردم است نه برای شخص و کسی نمی تواند آن را تحریم کند، رسانه ملی همیشه با مردم همراه و در کنار آن ها بوده است، نه به تلویزیون یعنی نه به مردم، چرا که بیننده تلویزیون همین مردم هستند و این مردم هستند که به تلویزیون هویت بخشیده و سپس هنرمندان را به وجود آورده اند.

,

 

,

 

,

گزارش از احسان رستمیان

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه