اخبار داغ

انجام دو هزار و ۹۴۸ بازرسی بهداشتی در آخرین روز اسفند ۹۷

انجام دو هزار و ۹۴۸ بازرسی بهداشتی در آخرین روز اسفند ۹۷
دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی گفت: دو هزار و ۹۴۸ بازرسی میدانی از بازرسان بهداشتی انجام که در روند این بازرسی ها ۱۵۰ مورد مداخله نظارتی و پلمپ و سه هزار و ۳۱۰ مورد نمونه برداری صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: همکاران ما در اورژانس‌ شهرستان اصفهان پذیرای دو هزار و ۷۷ تماس در آخرین روز اسفند بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان ادامه داد: ۷۶۹ مورد ماموریت در اورژانس استان برای این مدت ثبت شد که ۵۱۷ مورد آن غیر ترافیکی و ۲۵۲ مورد هم مربوط به حوادث ترافیکی بود.

,

وی افزود: همکاران ما هم در معاونت غذا و دارو در بیست و نهم اسفند، ۵۳ مورد بازرسی میدانی انجام داده که این بازرسی ها منجر به ۲۴۹ مورد پاسخگویی و پنج مورد نمونه برداری شد.

,

راستین تصریح کرد: همچنین دو هزار و ۹۴۸ بازرسی میدانی از بازرسان بهداشتی انجام که در روند این بازرسی ها ۱۵۰ مورد مداخله نظارتی و پلمپ و سه هزار و ۳۱۰ مورد نمونه برداری صورت گرفت.

,

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی همچنین خاطر نشان کرد: هفت هزار و ۸۰۰ نفر هم در آخرین روز سال ۹۷ به اورژانس های بیمارستانی مراجعه کرده که وضعیت این بیماران برای یک هزار و ۵۴۰ نفر زیر شش ساعت تعیین تکلیف و ۱۳۷ نفر هم بستری شدند که ۶۳ نفر آن ها برای بستری در تخت های ویژه پذیرش شدند.

,

راستین با اشاره به فعالیت شبانه روزی ستاد هدایت و پایش مراقبت های پزشکی به منظور هماهنگی بین کلیه مراکز درمانی استان گفت: همکاران ما در این حوزه هم ۵۶۳ تماس هماهنگی در آخرین روز سال گذشته انجام دادند که دو مورد از آن‌ها مربوط به دیالیز اورژانس و ۲۵ تماس هم مربوط به پیگیری مادر پرخطر بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه