اخبار داغ

راه های حمایت دولت از تولیدکنندگان

راه های حمایت دولت از تولیدکنندگان
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: مسئولان باید با شیوه رفع موانع تولید، بهبود شرایط کسب‌وکار و ایجاد فضای مساعد کارآفرینی با فعالیت‌هایی مانند حمایت‌های بیمه‌ای، گمرکی و بانکی و تأمین منابع تسهیلاتی از تولیدکنندگان حمایت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با صاحب نیوز با تبریک ولادت حضرت علی (ع) و سال جدید اظهار کرد: با توجه به شعار سال، مسائل اقتصادی همچنان اولویت اول کشور است که باید مورد توجه و فعالیت مسئولان باشد؛ زمانی که گفته می‌شود اقتصاد مهم است نه اینکه دیگر حوزه‌ها اولویت ندارد، بلکه در حوزه‌های دیگر هم باید به اقتصاد به‌صورت ویژه نگاه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که باید از کاندیداهایی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند برنامه اقتصادی بخواهیم؛ البته برنامه های فرهنگی و اجتماعی تأثیر متقابلی با این حوزه دارند.

,

وی افزود: در مسائل اقتصادی بحث تولید مطرح می‌شود، رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود فرمودند تولید و رونق تولید مهم‌ترین راه برای بیرون رفتن از مشکلات اقتصادی است؛ این تأکید رهبر انقلاب مبتنی بر مطالعات و مشورت با کارشناسان است.

,

فولادگر با بیان اینکه رونق تولید بر بیکاری و اشتغال، تورم، حضور مردم در اقتصاد و تقویت اقتصادی که بند اول سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، اثرگذار خواهد بود و مشکلات این حوزه را حل می‌کند، تصریح کرد: رونق اقتصادی موجب بالا رفتن تولید ناخالصی کشور و با ارزش شدن پول ملی می‌شود، این موارد تنها بخشی از فواید اجرای شعار سال است.

,

وی با اشاره به حمایت از تولید بیان کرد: قسمتی از این کار سهم مردم است که باید از تولید داخل حمایت کنند و در میدان حضور تولید داشته باشند و قسمتی مسئولان هستند که باید زمینه را فراهم و از تولیدکنندگان حمایت کنند؛ مسئولان باید با شیوه رفع موانع تولید، بهبود شرایط کسب‌وکار و ایجاد فضای مساعد کارآفرینی با فعالیت‌هایی مانند حمایت‌های بیمه‌ای، گمرکی و بانکی و تأمین منابع تسهیلاتی از تولیدکنندگان حمایت کند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: قطعاً «رونق تولید» را در اولویت در مجلس و کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی خواهیم گذاشت و شعار امسال کار ما را در یک‌ساله باقی‌مانده از این مجلس سنگین‌تر می‌کند؛ اولین دستور صحن علنی مجلس در سال جدید رفع ایرادات شورای نگهبان به قانون تولید داخل و حمایت از کالای ایرانی است.

,

وی با توضیح اینکه سه گزارش نظارتی داریم که اولین آن گزارش از قانون رفع موانع تولید است، خاطرنشان کرد: اصل ۴۴ و اقتصاد مقاومتی دو گزارش دیگر است؛ اولویت مجلس باید بر نظارت اجرای قوانین باشد و در زمینه تولید داخل قانون کم نداریم، لذا باید کار نظارتی انجام شود.

,

فولادگر در پایان اظهار کرد: اگر نیاز به اصلاح قانون در امورات نظارتی هم بود، قانون را اصلاح می‌کنیم.

,

به گفته نماینده مردم اصفهان در مجلس، بیشترین بار فعالیت‌های تولید بر دوش دولت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه