اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان :

اعزام ۱۵۰۰ دانشجو در ایام نوروز به مناطق محروم/ اصل اردوهای جهادی شناسایی مسائل اولویت دار مردم است

اعزام ۱۵۰۰ دانشجو در ایام نوروز به مناطق محروم/ اصل اردوهای جهادی شناسایی مسائل اولویت دار مردم است
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت : قریب به یک هزار و ۵۰۰ نفر در قالب بیش از ۳۶ گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم اعزام خواهیم داشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم در ایام نوروز اظهار داشت : قریب به یک هزار و ۵۰۰ نفر در قالب بیش از ۳۶ گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم اعزام خواهیم داشت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : اعزام گروه های جهادی از اوایل فروردین سال۹۸ شروع شده و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد .

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به این که مبنای کار در اردوهای جهادی شناسایی مسائل اولویت دار مردم است، افزود : حل این مسائل با ظرفیت های مردمی ، گروه های دانشجویی و هم افزایی با سایر مجموعه هایی همچون دهیاری ، شوراها ،معتمدین ،پایگاه های بسیج و سایر ادارات و سازمان ها است.

,

بهروز خاطر نشان کرد : مبنای کار اردوهای جهادی توانمندسازی مردم و حل مسائل به وسیله آن هاست و به دنبال این نیستیم که صرفا کارهایی انجام شود که خود مردم می توانند انجام دهند.

,

وی توضیح داد : برخی از روستاها ظرفیت های خوبی در توانمندسازی مشاغل خانگی دارند و در اردوهای جهادی در بحث نیازمندی های یک روستا شناسایی کامل از منطقه ای که در نظر گرفته ایم صورت می گیرد.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد : حال اگر در روستاها اولویت آب رسانی باشد زمینه های لازم را فراهم می کنیم تا با پای کار آمدن ادارات و تشکیلات کار به وسیله خود مردم انجام شود و این شاخص ترین موضوعی است که گروه های جهادی باید به آن بپردازند .

,

بهروز با اشاره به این که اصل اردوهای جهادی شناسایی دقیق و حل مسائل با ظرفیت مردم و مجموعه هایی که کار خدمت رسانی انجام می دهند ؛ ابراز داشت : در اردوهای جهادی در عرصه های مختلف کار انجام می دهیم ؛ برخی گروه ها همچون بهداشت و درمان ،کشاورزی و … کار تخصصی انجام می دهند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه