اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

عدم اقدام مناسب مجلس درراستای لوایح آمریکا/ دو طرح مقابله با اقدامات استکبار جهانی در ابتدای سال به صحن مجلس می رود

عدم اقدام مناسب مجلس درراستای لوایح آمریکا/ دو طرح مقابله با اقدامات استکبار جهانی در ابتدای سال به صحن مجلس می رود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته دو طرح در ارتباط با اقدامات آمریکا توسط بنده ارائه شده است که امیدواریم با تأکیدی که مقام معظم رهبری در این زمینه داشتند این دو طرح را در ابتدای سال 98 به صحن علنی مجلس بیاوریم و بتوانیم انعکاسی در مقابل خوی استکباری آمریکایی ها داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص بیانات مقام معظم رهبری و گلایه ایشان نسبت به عملکرد مجلس گفت: معظم له در سخنرانی خود بر چند مسئله تأکید داشتند که در رأس همه مسائل اقتصاد و تولید بود که آن را به عنوان مهمترین مسائل کشور مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در بیانات رهبر معظم انقلاب می توان به تلاش ایشان در بالا بردن روحیه ایستادگی و مقاومت در بین آحاد مردم در مقابل فضا سازی هایی که جریان استکبار در داخل و خارج از کشور در جهت نا امیدی و یأس مردم اشاره داشت.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در خصوص مسائل بیان شده توسط مقام معظم رهبری دستگاه های مختلفی باید ورود پیدا کنند، عنوان کرد: جریان استکبار برنامه کاملا مشخصی را با اولویت مقابله با جریان گفتمان جمهوری اسلامی ایران همواره در دستور کار دارد و تعداد زیادی طرح و لوایح علیه ما تصویب کرده است؛ این نشان دهنده نگرانی جریان استکبار از گفتمان ایران اسلامی است.

,

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر با اشاره به اینکه در مقابل بسیاری از اقدامات را مجلس در زمینه قانون گذاری و نظارت باید انجام می داد، ابراز کرد: سال گذشته که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شد؛ بنده در ابتدای سال طرحی را جهت فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی و حمایت از تولید کنندگان داخلی مطرح کردم که توانستیم این طرح را به صحن مجلس بیاوریم.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن ابزار تأسف از اینکه مجلس نتوانسته است در راستای مقابله با جریان استکبار به خوبی عمل کند، تصریح کرد: از ناحیه دولت هم لایحه ای در رابطه با این موضوع به طور جدی مطرح نشد.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: سال گذشته دو طرح در ارتباط با اقدامات آمریکا توسط بنده ارائه شد که یکی حذف دلار از مبادلات بین المللی بود که در این زمینه تعداد قابل توجهی امضاء جمع شده و در دستور کار است که در صحن ارائه شود.

,

وی ادامه داد: طرح دیگر مقابله با کشورهایی بود که در تحریم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری دارند که بر اساس این طرح با توجه به میزان مشارکیت که کشور مربوطه با آمریکا دارد، جمهوری اسلامی ایران با آن کشور مقابله خواهد کرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر تأکید کرد: ما دوستان زیادی داریم که اگر همه آنان در کنار یکدیگر قرار گیریم و نسبت به یکدیگر هم افزایی داشته باشیم موج آمریکا ستیزی را می توانیم در دنیا ایجاد کنیم و قطع به یقین می توانیم میدان مقابله با آمریکا را تغییر دهیم.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق افزود: به این معنی که ما آمریکایی ها را تحت فشار قرار دهیم چرا که آمریکایی ها به شدت اقتصاد ورشکسته ای دارند و با هر دلاری که آنها نتوانند در عصای استکباری شان بدست آوردند یک ضرر جدی برای آنها خواهد بود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تأکیدی که مقام معظم رهبری در این زمینه داشتند و با کمک هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی، این دو طرح را در ابتدای سال 98 به صحن علنی مجلس بیاوریم و بتوانیم انعکاسی در مقابل خوی استکباری آمریکایی ها داشته باشیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه