اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل در مجلس

تحقق شعار سال "رونق تولید" نیازمند تصویب برخی قوانین دو فوریتی مجلس است/ نظام های بانکی در سال ۹۸ در راستای تحقق شعار سال تغییر می یابد

تحقق شعار سال "رونق تولید" نیازمند تصویب برخی قوانین دو فوریتی مجلس است/ نظام های بانکی در سال ۹۸ در راستای تحقق شعار سال تغییر می یابد
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تصویب قوانین دو فوریتی مجلس برای تحقق شعار سال رونق تولید در کشور خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: تحقق شعار سال رونق تولید نیازمند تصویب برخی قوانین دو فوریتی مجلس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

سخنگویی کمسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه نامگذاری های هر ساله مقام معظم رهبری از سال ۷۳ بصورت مستمر و با هدف تقویت اقتصاد و رونق تولید کشور انجام شده است افزود: متاسفانه این شعارها در بین دستگاه های دولتی و اجرایی آنچه که باید عملیاتی می شد محقق نشد.

,

بدری با قدر دانی از مردم و بصیرت مردم در زمینه عملیاتی کردن این نامگذاری ها در سال های گذشته، افزود: مردم بیشتر از مسئولان توانستند با درک کامل از بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری های هرسال به عمق و اهداف این نامگذاری ها پی برده و آن را در جامعه تا حد و توان خود عملیاتی کنند.

,

وی بیان کرد: نباید شعارهای هرساله را در حد واندازه یک بیانیه، پوستر و برنامه های تلویزیونی و سخنرانی اکتفا کنیم و باید همه تلاش کنیم تا این شعارها با فرهنگ سازی در بین مردم و با تصویب قانون های که می تواند برای عملیاتی تر کرد این نامگذاری ها در کشور کمک کند هرچه سریعتر ورود پیدا کنیم.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین وسرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چه قوانینی که در قبل و چه قوانینی که در مجلس قرار هست برای رونق گرفتن تولیدات داخلی کمک کند باید هم افزایی و پس بررسی مجدد آن این قوانین هرچه سریعتر به تصویب و به مرحله عملیاتی در کشور برسد، تصریح کرد: اگر نیاز به قوانینی باشد که باید بصورت فوری آن قوانین به تصویب برسد، مجلس باید این قوانین را در قالب دوفوریتی تصویب و در سطح دستگاه های اجرایی دولت عملیاتی کند.

,

بدری ادامه داد: اگر امروز از همان زمان های اولیه نامگذاری سال به بیانات مقام معظم رهبری خوب توجه می شد و در جامعه از طریق مسئولان اجرایی عملیاتی می شد وضعیت اقتصاد و تولید ملی ما الان به این شکل نبود.

,

وی بیان کرد: دستگاه های دولتی امروز شاهد سوء مدیریت در کشور شده است بطوری که هیچ چیز سرجای خودش نیست و قیمت ها روزبه روز بر روی اجناس و کالاهای مختلف مثل پیاز، شکر و غیره در حال افزایش است.

,

سخنگویی کمسیون عمران مجلس با اعلام این خبر مبنی بر اینکه دولت امروز سوء مدیریت در کشور به شدت در حال افزایش است گفت: جهاد کشاورزی باید با پیش بینی های لازم بر روی عرضه و تقاضا جلوی گرانی های اخیر در بازار پیاز و برخی کالاهای دیگر را می گرفت.

,

بدری با بیان اینکه تذکرات زیادی هم در مجلس و هم بصورت کتبی و حضوری به مسئولان دستگاه های اجرایی کشور داده ایم افزود: متاسفانه مسئولان عزم جدی در مدیریت کشور ندارند و عملکرد دستگاه های اجرایی کشور بسیار ضعیف و غیرقابل قبول است.

,

وی اصلاح نظام بانکی کشور را برای پیشرفت در رونق گرفتن تولیدات ملی مهم دانست و افزود: بانک مرکزی از شش ماه گذشته شروع به اصلاح سیستم و نظام بانکی کشور نموده است و با اصلاح این نظام بانکی فعلی امیدواریم شاهد رونق تولید در زمینه های مختلف کشور باشیم.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: برای تحقق شعار سال همت مسئولان را می طلبد و اگر مسئولان از همان ابتدا به نامگذاری های پیوسته سال های متعدد مقام معظم رهبری توجه می کردند امروز اقصاد کشور دچار چالش نمی شد.

,

وی گفت: کمسیون ویژه حمایت از تولیدات داخلی در مجلس تشکیل شده است و قرار هست با تصویب برخی قوانین دیگر در سال جدید به کمک تحقق شعار سال و رونق تولید ملی با کمک مردم و مسئولان بشتابیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه