اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

تبیین شعار سال از سوی رهبری نشأت گرفته از اسلام ناب است/ عزم جدی واحدهای تولیدی استان کرمان برای ثبت رکورد جدید در سال 98

تبیین شعار سال از سوی رهبری نشأت گرفته از اسلام ناب است/ عزم جدی واحدهای تولیدی استان کرمان برای ثبت رکورد جدید در سال 98
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام رهبر معظم انقلاب همچون سال های گذشته می تواند خون تازه ای در رگ تولید کنندگان بدمد ؛ بر همین اساس مجموعه های تولیدی در شهرستان های سیرجان وبردسیر و استان کرمان تصمیم گرفتند تا رکورد جدیدی را در بحث تولید در تمامی زمینه های قابل تولید به ثبت برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و با اشاره به تبیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان«رونق تولید» گفت: همانند سال های گذشته پیام راه گشای رهبر معظم انقلاب در سال 1398 منشوری به تمام معنا  برای تمامی کارگزاران نظام و دلسوزان انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامگذاری عنوان سال شادی و امید بخش به آینده ای بهتر است، ابراز کرد: آینده ای همراه با آسایش و آرامش برای آحاد جامعه در زمینه کلیدی تولید است.

,

حسن پور با اشاره به مطلب فوق افزود: زمینه رونق تولید در سال های گذشته از جمله سال 1397 با عنوان حمایت از کالای ایرانی فراهم شده است و امروز تمامی مجموعه و اقشار مختلف مردم بدانند که فرصتی برای تولید در عرصه های کشاورزی، خودکفایی در معیشت مردم، صنعت و معدن و ... به وجود آمده است.

,

وی با بیان اینکه با  توجه به پتانسیل هایی که در سطح کشور داریم می توانیم صادر کننده بسیاری از ظرفیت های صنعتی کشور باشیم، اظهار کرد: بنابراین وقتی مقام معظم رهبری رونق تولید را بیان می کنند به این معنی است که برای رونق بخشیدن به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم با استفاده از تمامی امکانات جنب و جوش خاصی در کشور به وجود خواهد آمد.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این اقدام حرکتی زیبا و مبارک برای حل اشتغال جوانان عزیز و برومند خواهد بود و در این راستا با سرعت گرفتن در زمینه صادرات، حمایت از تولید کنندگان و ارتباط بیشتر با سایر کشورهای همسایه امنیت کشور بیش از پیش تضمین خواهد شد.

,

این مقام مسئول تأکید کرد: امروز اکثر کشورهای منطقه متوجه اهمیت و حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران شده اند؛ بنابراین می توان از ایران اسلامی به عنوان حامی و پشتیبان کشورهای منطقه یاد کرد که امنیت را برای آنان به ارمغان می آورد.

,

حسن پور ضمن ابراز خرسندی از اینکه زیرساخت های کشور برای جهش اقتصادی بزرگ آماده است، خاطر نشان کرد: در روز ابتدایی سال جدید سربازان مقام معظم رهبری به واحدهای تولید خود در سیرجان سرکشی کردند و برای افزایش تولید نسبت به سال گذشته هم قسم شده اند.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و پیام ایشان نشأت گرفته از فرهنگ اسلام ناب است،خاطر نشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب همچون سال های گذشته می تواند خون تازه ای در رگ تولید کنندگان بدمد ؛ بر همین اساس مجموعه های تولیدی در شهرستان های سیرجان وبردسیر و استان کرمان تصمیم گرفتند تا رکورد جدیدی را در بحث تولید در تمامی زمینه های قابل تولید به ثبت برسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه