اخبار داغ

همزمان با تعطیلات نوروزی؛

تور «کرمون گردون» برای نهمین سال متوالی در کرمان آغاز شد+تصاویر

تور «کرمون گردون» برای نهمین سال متوالی در کرمان آغاز شد+تصاویر
تور کرمون گردون برای اولین بار در سال 90 در استان کرمان آغاز شد و امسال نیز برای نهمین سال متوالی به صورت سه شیفت در ساعت های 11، 3 و 5 بعدازظهر در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ استان کرمان جزو استانهای دارای جاذبه های فراوان گردشگری وتاریخی است که باید ازاین ظرفیت استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

تور “کرمون گردون ” با اتوبوس دوطبقه که به همت شهرداری کرمان و آژانس کبوتران حرم تدارک دیده شده و با سه شیفت در ساعت های ۱۱ ، ۳ و ۵ در خدمت مسافران نوروزی می باشد.

,

مسیر این اتوبوس از میدان توحید تا گنبد جبلیه که توسط لیدر و راهنمای سفر از جاذبه های تاریخی از جمله میدان مشتاقیه، بازار کرمان، میدان گنجعلیخان، حمام گنجعلیخان، یخدان زریسف و داستان مربوط به آن، جنگل قائم به عنوان بزرگترین جنگل دست کاشت در ایران، مسجد صاحب الزمان، طاق علی، گلزار شهدا، پیست کارترینگ، و سپس گنبد جبلیه که آخرین قسمت کرمان گردون می باشد برای مسافران نوروزی ارائه خواهد شد.

,

البته باید متذکر شد که امسال نهمین سال متوالی‌ است که تورهای “کرمون گردون” به نحو شایسته‌ای در کرمان توسط معاونت فرهنگی شهرداری کرمان برگزار می‌شود و طی آن‌ تاریخچه‌ مکان‌های تاریخی و گردشگری شهرستان کرمان و وقایعی که بر این مکان‌ها گذشته است و افراد کمترشنیده‌ و یادیده‌اند؛ ارائه می‌شود.

,

گفته می شود تورهای کرمون گردون برای اولین بار در کشور در سال۹۰ در شهر کرمان برگزار شد و بعد از استقبال خوب از آن، به‌عنوان الگو در سایر شهرهای کشور استفاده و راه‌اندازی گردید.

,

این تور از سوم فروردین آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

,

کرمون گردون از نگاه تصویر؛

,
, ,

,

, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

,

, , ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه