اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله خبر داد؛

ارسال اولین محموله سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناطق سیل‌زده

ارسال اولین محموله سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناطق سیل‌زده
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام اولین محموله سپاه روح‌الله به مناطق سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ ضمن تبریک سال نو گفت: به دنبال بارش نزولات آسمانی و وقوع سیل و ایجاد حوادث غیرمترقبه در استان‌های گلستان و مازندران برابر دستور ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای و دستور سردار فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه روح‌الله استان مرکزی وارد عمل شده و اولین محموله جمع‌آوری‌شده از کمک های کارکنان سپاه روح‌الله را به مناطق سیل‌زده اعزام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

گلشن زاده اظهار کرد: محموله جمع‌آوری‌شده از کارکنان سپاه روح‌الله به مناطق سیل‌زده شامل ۷۰۰ تخته پتو،۳۰ هزار قرص نان، لباس نو، مواد غذایی شامل کنسرو، نان  و انواع وسایل گرمایشی و ... آماده و  با دو دستگاه کامیون به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

,

وی افزود: از مردم خوب استان مرکزی تقاضا داریم کمک‌های خودشان را به مردم سیل‌زده از قبیل پتو، مواد غذایی، پمپ آب کش، لباس نو و چادر را به پایگاه‌های مقاومت بسیج و نواحی سطح استان تحویل دهند تا در قالب کاروان کمک‌های استان به مناطق اعزام شود.

,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی بسیج در این بحران وارد عمل شده و با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات، علاوه بر انجام تعهدات خود در منطقه، تا رسیدن منطقه به آرامش و آسایش به فعالیت‌های خودشان ادامه خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه