اخبار داغ

استاد اقتصاد دانشگاه سمنان مطرح کرد؛

تعیین «روز درهای باز برای تولیدکنندگان استان»/ مجلس طرح حمایت واقعی از تولید را با قید سه‌فوریت تصویب کند

تعیین «روز درهای باز برای تولیدکنندگان استان»/ مجلس طرح حمایت واقعی از تولید را با قید سه‌فوریت تصویب کند
استاد اقتصاد سمنان می‌گوید استانداری سمنان باید یک روز کاری را به عنوان «روز درهای باز برای تولیدکنندگان استان» تعیین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان سعادت عضو هیأت علمی گروه اقتصاد دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت تولیدگرایی سیستم بانکی، دولت، مجلس و قوه قضائیه را از الزامات «رونق تولید» عنوان کرد و اظهار داشت: پیشنهاد من به استاندار سمنان این است که هرهفته بی‌استثناء به مراکز تولیدی مراجعه کنند و از نزدیک مشکلات حوزه تولید را مورد بررسی قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سعادت با پیشنهاد قرار دادن یک روز کاری در هفته به عنوان «روز درهای باز برای تولیدکنندگان استان» توسط استاندار سمنان گفت: در این روز همه تولیدکنندگان باید بتوانند بدون گرفتار شدن در بوروکراسی و تشریفات اداری در استانداری سمنان حضور پیدا کنند و مشکلاتشان را با استاندار در میان بگذارند؛ این امر هم به لحاظ نمادین و هم از جنبه‌های انگیزشی می‌تواند برای تولیدکنندگان موثر باشد.

,

وی با بیان این که از نمایندگان مجلس نیز انتظار می‌رود که تا پایان دوره فعلی برای لبیک گفتن به مطالبه رهبری، طرحی گسترده را برای حمایت واقعی از تولید ملی به صورت سه‌فوریتی تصویب کنند گفت: این اقدام خدمت بزرگی به رونق تولید خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه