اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس :

نظارت ضعیف و خروج دام از کشور عامل اصلی گرانی گوشت است

نظارت ضعیف و خروج دام از کشور عامل اصلی گرانی گوشت است
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: عدم نظارت کافی و کنترل بازار و خروج دام از کشور هم از عوامل مهم افزایش قیمت بی رویه گوشت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود محمدی در گفت‌وگو با  شاخص، درباره نابسامانی بازار گوشت و گرانی آن، اظهار کرد: این موضوع چندین مرتبه در مجلس مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: از وزرای مربوطه برای حضور در مجلس دعوت به عمل آمده و تذکرات لازم داده شد.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده هم به آقای رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی و وزیر سازمان صنعت، معدن و تجارت در این باره تذکر دادم.

,

محمدی بیان کرد: باتوجه میزان و حجم واردات گوشتی که داریم مسئولین باید نظارت جدی بر توزیع آن داشته باشند تا دیگر شاهد ایجاد صف‌های طولانی دریافت گوشت نباشیم.

,

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با تصریح بر اینکه نباید بر منزلت مردم خدشه وارد شود، ابراز کرد: نمایشگاه‌های بهاره و توزیع اقلام ضروری هم در دستور کار قرار گرفت تا مردم کمتر در مضیقه قرار گیرند.

,

قیمت گوشت باید به تعادل برسد

, قیمت گوشت باید به تعادل برسد,

وی درخصوص علت گرانی گوشت خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مربوط به تعدادی قاچاق زنده دام است که موجب شده تا این اتفاق بیفتد و از طرفی هم عدم تامین به موقع نهاده‌های دامی برای دامداران باعث ایجاد این مشکل شد.

,

محمدی تصریح کرد: عدم نظارت کافی و کنترل بازار و خروج دام از کشور هم از عوامل مهم افزایش قیمت بی رویه گوشت شده است.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: باتوجه به وارداتی که داشتیم قیمت گوشت باید به یک تعادلی می‌رسید اما متاسفانه به علت نظارت کافی در توزیع و عدم توزیع صحیح این اتفاق نیفتاد و مردم هم با مشکل مواجه شدند.

,

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره اقدامات صورت گرفته برای مقابله با قاچاق دام، گفت: تذکرات لازم در این زمینه داده شد و از وزرای ذی ربط سوال شده و به مجموعه سازمان صمت تذکر کتبی و شفاهی دادیم و جلسات مشترکی منعقد شده تا به این وضعیت ساماندهی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه