اخبار داغ

ماجرای جنگ زرگری آمریکا با داعش از زبان سردار نقدی+فیلم

ماجرای جنگ زرگری آمریکا با داعش از زبان سردار نقدی+فیلم
فرمانده نیروی مقاومت بسیج با حضور در برنامه «شناسنامه» توضیحات جدیدی در خصوص نحوه شکل گیری و اهداف اصلی داعش و جنگ زرگری آمریکا با این گروه تروریستی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  فرمانده نیروی مقاومت بسیج با حضور در برنامه «شناسنامه» توضیحات جدیدی در خصوص نحوه شکل گیری و اهداف اصلی داعش و جنگ زرگری آمریکا با این گروه تروریستی ارائه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،,

سردار نقدی هدف آمریکا از جنگ زرگری با داعش و تظاهر به سرکوب داعش را مصادره پیروزی ها به نفع خودشان و عدم از دست دادن چاه های نفتی جنوب عراق عنوان کرد.

,

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در مورد هدف از تاسیس القاعده، داعش و طالبان توسط آمریکا گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، در اروپا و آمریکا جوانان زیادی به اسلام روی آوردند و جریان بزرگ ضد آمریکایی بین جوانان به بوجود آمد و به نحوی باید این گرایش از بین برود.

,

وی افزود: آمریکا هراس دارد از اینکه جوانان تازه مسلمان شده، زیر چتر ایران که اسلام اصیل را ترویج می نماید بیایند. پس نقشه اش از تاسیس این گروه های تروریستی، ایجاد یک رهبری قلابی برای این جوان هاست تا با اعزام آن ها به جبهه هایی مانند جنایات داعش، انرژی این جوانان را از بین برده و سرانجام؛ خود اقدام به سرکوب آن ها کند.

,

, ,

انتهای پیام/ ب

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه