اخبار داغ

حمایت همه جانبه اقشار مختلف مردم برای بازسازی غزه/

ماجدی: حمایت از کودکان غزه افتخار است/پنجعلی: من در این کار خیر شرکت می کنم/رضازاده بخشی از حقوقش را به کودکان غزه اهدا کرد

ماجدی: حمایت از کودکان غزه افتخار است/پنجعلی: من در این کار خیر شرکت می کنم/رضازاده بخشی از حقوقش را به کودکان غزه اهدا کرد
همزمان با گرامیداشت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برای بازسازی غزه که از روز چهارشنبه 9 مهرماه به مدت سه روز برگزار می شود اقشار مختلف مردم برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا همزمان با گرامیداشت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برای بازسازی غزه که از روز چهارشنبه 9 مهرماه به مدت سه روز برگزار می شود، میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال تهران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص حضور خود در این مراسم اظهار داشت:باعث افتخار است که در این نوع مسائل انسان دوستانه شرکت کنیم،بنده اگر  توفیق باشد حتما شرکت خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پنجعلی: من در این کار خیر شرکت می کنم

, پنجعلی: من در این کار خیر شرکت می کنم, پنجعلی: من در این کار خیر شرکت می کنم,

هچنین محمد پنجعلی سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار راه دانا گفت:بنده حتما در این کار خیر خواهانه شرکت خواهم کرد،ملت فلسطین یک ملت مظلوم است که سالهاست به مردم این کشور زور گفته می شود و ما هم وظیفه داریم که از آنها حمایت کنیم و به اعتقاد من این تنها کاری است که می توان برای مردم غزه انجام داد.

, راه دانا,

رضازاده بخشی از حقوقش را به کودکان غزه اهدا کرد

, رضازاده بخشی از حقوقش را به کودکان غزه اهدا کرد , رضازاده بخشی از حقوقش را به کودکان غزه اهدا کرد ,

حسین رضا زاده رئیس فدارسیون وزنه برداری ایران نیز در گفتگویی با  سبلانه، با تاکید بر حمایت همیشگی از مردم مظلوم غزه و محکومیت کشتار بی رحمانه فلسطینی ها توسط رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: ما تا آخر پای حمایت از مردم مظلوم غزه ایستاده ایم؛

, سبلانه,

 

,

وی افزود: روز جمعه برای همبستگی و حمایت از کودکان مظلوم غزه پای صندوق حمایت از مردم غزه حاضر می شویم، گفت: ورزشکاران همچون گذشته حمایت های مادی و معنوی شان را از مردم مظلوم فلسطین غزه دریغ نخواهند کرد، چرا که  قلب همه آزادی خواهان جهان برای غزه می تپد.

,

 

,

رییس فدراسیون وزنه برداری ایران ادامه داد: برای نشان دادن همبستگی با مردم غزه امروز سفیر فلسطین در جلسه شورای شهر تهران حضور داشت و نمایندگان پارلمان محلی تهران بخشی از حقوق نمایندگی شان را به مردم مظلوم غزه اهدا کردند.

,

 

,

ملی‌پوش سابق تیم ملی وزنه‌برداری ایران، دارنده دو مدال طلای المپیک تاکید کرد: روز جمعه همه دنیا خواهند دید که ورزشکاران ایرانی مثل همیشه در صف اول حمایت از مردم غزه خواهند ایستاد.

,

 

,

رژیم صهیونیستی در طول جنگ غزه جنایات بسیاری را علیه کودکان فلسطینی مرتکب شده است؛ نظامیان اشغالگر اسرائیل در جریان جنایات خود علیه کودکان فلسطینی ده ها کودک را در مناطق مختلف فلسطین بازداشت کردند و صدها تن نیز دچار جراحت شده اند.

,

مهین‌ترابی: به کمپین حمایت از کودکان غزه می پیوندم

, مهین‌ترابی: به کمپین حمایت از کودکان غزه می پیوندم, مهین‌ترابی: به کمپین حمایت از کودکان غزه می پیوندم,

همچنین مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، اظهار کرد: اتفاقات ناگوار و ضدانسانی در غزه رخ داد و دل انسان‌های بسیاری را به درد آورد و ما نیز به عنوان یک انسان از این جنایات تنفر داریم و امیدواریم دیگر شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.

وی افزود: آرزو می‌کنم بشر به آن عقلانیت برسد و دست از این کارهای غیرانسانی و جنگ‎افروزی‌ها بردارد.

مهین‌ترابی با بیان اینکه کودکان غزه قربانیان سودجویی سیاستمداران هستند، تصریح کرد: سیاستمداران با اهداف نادرست خود منجر به جنگ‎افروزی می‎شوند و در این میان کودکانی از جمله کودکان بی‎دفاع غزه قربانی این سیاست‌ها می‎شوند.

این بازیگر تئاتر و سینما خاطرنشان کرد: کودکان غزه تاوان حرص و طمع بزرگترها را می‎دهند و هیچ گناهی ندارند.

مهین ترابی با اعلام حمایت از کودکان غزه، اظهار کرد: من به کمپین حمایت از کودکان غزه می پیوندم.

وی در پیامی به کودکان غزه، گفت: من به عنوان عضوی از اعضای بشریت از جنایات به وقوع پیوسته در غزه شرمنده هستم  و متاسفم که چنین تراژدی غمباری در فلطسین به وقوع پیوسته است.

مهین ترابی خاطرنشان کرد: امیدوار روزی این زخم‎ها التیام بخشند و سیاستمداران بدانند که این دنیا موقتی و زودگذر است و صلح و نوع‌دوستی جهان را فرا گیرد.

, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

محسن ترکی" در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه  حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و کودکان معصوم غزه اعلام کرد.

, خبرنگار پیام بشرویه,

داور بین المللی فوتبال کشورمان ضمن ابراز همدردی با کودکان بی گناه غزه اظهار داشت: رژیم پلید صهیونیست و دست نشانده های آن ، سال هاست که مردم بی گناه غزه را به خاک و خون می کشد و این مسئله باعث شرمندگی و شرمساری کشورهای عربی است که  نه تنها هیچ حمایتی نمی کنند بلکه دست در دست دشمنان اسلام گذاشته و در این جنایت وحشیانه شریک شده اند .

,

 

,

وی تصریح کرد: فجایع انسانی در غزه به حدی شدت یافته است که اخیراً نیز نخست وزیر کشور آرژانتین نسبت به وحشی گری های رژیم پلید صهیونیست در غزه اعتراض شدیدی کرد و علناً  فجایع رژیم صهوینیستی در سرکوب مردم غزه را محکوم کرد و امروز نه تنها فقط کشورهای مسلمان بلکه اکثر کشورهای آزادی خواه دنیا در حمایت از مردم غزه به پا خواسته اند.

,

ترکی:امیدواریم کمک های ملت شریف ایران به غزه روز به روز بیشتر و قوی تر شود

, ترکی:امیدواریم کمک های ملت شریف ایران به غزه روز به روز بیشتر و قوی تر شود, ترکی:امیدواریم کمک های ملت شریف ایران به غزه روز به روز بیشتر و قوی تر شود,

همچنین "ترکی " ضمن اعلام حمایت همه جانبه جامعه ورزشی و داوران فوتبال کشورمان متذکر شد: حمایت های ما نه جنبه سیاسی دارد و نه تبلیغی، بلکه ما ایرانیان همواره حامی مظلوم بوده ایم و درد مظلوم را درک کرده ایم حتی در همان مسابقات ورزشی که بعضاً ظلمی صورت می گیرد، خواه ناخواه ناراحت می شویم و به عنوان یک ایرانی مسلمان وظیفه تک تک هموطنان است که از مظلومان غزه حمایت کنند و آنچه از دستشان برمی آید در قالب حمایت های مادی و معنوی دریغ نکنند ،من نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم مرهمی بر زخم کودکان غزه بگذارم.

,

 

,

داور بین المللی فوتبال کشورمان همچنین یاداور شد : این را نباید فراموش کرد که اینگونه مسائل ممکن است روزی برای هر کشور دیگری حتی ایران هم اتفاق بیفتد همانطور که کشور بزرگی همچون ژاپن با در اختیار داشتن بالاترین تکنولوژی  در سال های گذشته بر اثر یک سونامی فلج شد و به کمک های دیگر کشورها نیازمند شد و قطعاً کمک به مردم مظلوم غزه کمک به جهان اسلام است .

,

 

,

وی افزود: مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی  همیشه یار و حامی مردم غزه بوده اند و نیازی نیست تا " محسن ترکی " توصیه ای داشته باشد و امیدواریم کمک های ملت شریف ایران اسلامی به مردم غزه روز به روز بیشتر و قوی تر گردد.

,

 

,

 " ترکی"  چند جمله ای را هم به کودکان غزه، اینچنین گفت: کودکان پاک غزه ، ما را خواهر و برادران خود بدانید و  مطمئن باشید از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد قطعاً روزهای سختی را می گذرانید ولی  امید خود را از دست ندهند و مطمئن باشید در سایه صبر و استقامت پیروزی از آن چشمان معصوم شماست و  جامعه ورزشی و من نیز در هر کجا و هر نوع حمایت مادی و معنوی که نیاز باشد دوشادوش سایر مردم ایران اسلامی آماده کمک هستیم .

,


پیوس: صندوق کمک به بازسازی غزه را در دست می گیرم/ تدارک دربی پایتخت برای مردم غزه

,
, پیوس: صندوق کمک به بازسازی غزه را در دست می گیرم/ تدارک دربی پایتخت برای مردم غزه, پیوس: صندوق کمک به بازسازی غزه را در دست می گیرم/ تدارک دربی پایتخت برای مردم غزه,

 

,

فرشاد پیوس در گفت و گو با «دیارباران»، مقاومت غزه را جلوه  ظهور مقاومت به معنای حقیقی دانست و گفت: مردم غزه زیر آتش حملات اسرائیل با عبور بر مدار مقاومت در برابر استکبار جهانی بار دیگر سند نقض حقوق بشر توسط آمریکا و اسرائیل را در دادگاه عدالت جهانی به جریان انداختند.

, «دیارباران»,

وی افزود: جامعه ورزش ایران با برخورداری از روحیه پهلوانی همانند دفاع مقدس با معرفی شهدای بی شماری به نظام جمهوری اسلامی ایران، این بار در حمایت و بازسازی غزه این سرزمین مقاوم با ساختاری بسیجی وارد جبهه پشتیبانی از خط مقاومت می شود.

,

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: همچون ایثارگری های جهان پهلوان تختی در کمک به مردم زلزله زده بوئین زهرا، جا پای این پهلوان ارزشی کشور گذاشته و صندوق کمک به بازسازی غزه را در کوچه و خیابان ایران اسلامی در دست می گیرم و مردم را تشویق به بازسازی نوار مقاومت غزه خواهم کرد.

,

پیوس با بیان اینکه مشغول مذاکره و تدارک برگزاری دیدار دوستانه استقلال و پرسپولیس جهت کمک به بازسازی غزه عزیز هستیم، افزود: دیدار دوستانه دربی پایتخت، ابزار دست جامعه فوتبال برای کمک به بازسازی غزه است.

,

وی اظهار کرد: دیدار استقلال و پرسپولیس می تواند منبع خوبی برای جمع آوری کمک های مردمی در قالب یک حرکت نمادین برای بازسازی غزه با برد بین المللی در فوتبال دنیا باشد.

,

ایرانمنش: با هنرم از مردم مظلوم غزه حمایت می کنم

, ایرانمنش: با هنرم از مردم مظلوم غزه حمایت می کنم, ایرانمنش: با هنرم از مردم مظلوم غزه حمایت می کنم,

 

,

رضا ایرانمش بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص کمپین کمک به غزه در گفت وگو با صبح قزوین اظهار داشت: سازمان ملل با وجود دخالت در مقوله سیاست، به نتیجه ای در ایجاد صلح دست نیافته است.

, صبح قزوین,

وی تصریح کرد: اگر فردی چه نظامی و چه غیرنظامی کشته شود باید در سازمان ملل را تخته کرد.

,


ایرانمش بیان کرد: با شنیدن اخبار کشته شدن زن، بچه، پیر و جوان و همدردی کردن کاری از پیش نمی رود بنابراین باید فکری اساسی شود که این ریشه در مقوله سیاسی دارد.
وی تاکید کرد: سیاست کثیف است اما سازمان ملل متحد و کشورهای عضو باید دست به دست هم دهند تا ظلم به کشور یا ملت کاملا از بین برود.

,
,
,


این بازیگر ادامه داد: با توجه به جنگ در غزه، سوریه، افغانستان و عراق هیچ اقدامی برای جلوگیری از ظلم انجام نشده و مسئولین سازمان ملل کاری برای بهتر شدن این وضعیت انجام نداده اند و یا راه حلی برای این قضیه نیندیشیده اند.
وی اذعان کرد: هرچه دنیا به سمت جلو حرکت کرده و پیشرفته تر می شود، به همین ترتیب ظلم و جور نیز افزایش می یابد، عده ای دوست دارند حکمرانی کنند و حاضرند برای حکمرانی خود جان هزاران نفر از مردم را بگیرند و آن ها را فدای رسیدن به اهداف خود کنند.

,
,
,


ایرانمنش متذکر شد: متاسفانه این مقوله در دنیای پیشرفته برای مردمان آگاه جا نمی افتد. شاید بتوانیم از طریق فرهنگ و هنر در دنیا صلح جهانی برقرار کنیم، ما می توانیم دنیای بدون بمب، آتش و آوار را در تمام دنیا و همه اقوام ترویج دهیم.
وی در پایان تصریح کرد: من دوست دارم از طریق هنر، کار و حرفه خود این مقوله را به مردم دنیا بفهمانیم تا دست در دست هم دنیایی بدون خونریزی و جنگ را برپا کنیم.

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه