اخبار داغ

مهران رجبی :

با حمایت مردم، زمینه بازسازی فلسطین را فراهم میکنیم/نمی توانم چشمانم را بر روی خرابی های غزه ببندم

با حمایت مردم، زمینه بازسازی فلسطین را فراهم میکنیم/نمی توانم چشمانم را بر روی خرابی های غزه ببندم
در ادامه حمایت هنرمندان و سینماگران از پویش شکوفه‌های زیتون (کمپین حمایت از ایتام شهدای غزه) «مهران رجبی» بازیگر فیلم معراجی ها نیز از این پویش حمایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، در ادامه حمایت هنرمندان و سینماگران از پویش شکوفه‌های زیتون (کمپین حمایت از ایتام شهدای غزه) «مهران رجبی» بازیگر پر تلاش سینما و تلوزیون که این روزها هنرنمایی وی را در فیلم معراجی ها می بینیم حمایت خود را از این پویش اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

مهران رجبی بازیگر توانای کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی صبح قزوین ضمن اعلام حمایت از مردم غزه و حضور در این کمپین اظهار کرد: کمپین کمک به بازسازی غزه اقدام پسندیده ای است چرا که فلسطین به عنوان یک کشور اسلامی مورد هجوم دشمن مشترک همه مسلمانان یعنی کثیف ترین نظام حال حاضر در جهان  قرار گرفته است. باید همانطور که از پیروزی آنها خوشحال شدیم، این فرصت را غنیمت دانسته و برای بازسازی آن کمک نماییم.

,

وی تصریح کرد: جنگ های اخیر سبب شده مردم مظلوم غزه بسیار دردمند باشند چرا که افراد بیگناه بسیاری مظلومانه به شهادت رسیدند و  در جنگ اخیر بیش از 500 کودک توسط صهیونیست ها کشته شد و آنها با کمال پررویی به این کودک کشی افتخار می کنند.

,

این بازیگر سینما و تلوزیون تاکید کرد: در عالم کفر صهیونیست ها کمک شده و می شوند؛ از این رو دلیلی برای بستن چشمان ما بر روی این خرابی ها در کشور مسلمان فلسطین نیست و باید با حمایت خویش زمینه بازسازی هر چه سریعتر فلسطین را فراهم نماییم.

,

وی  با انتقاد از تصمیمات و اقدامات ناکارآمد سازمان ملل نام این سازمان را به سازمان دول تغییر داد و گفت: باید از این پس این سازمان را سازمان دول بنامیم چرا که  اگر سازمان ملت ها بود هیچ گاه اوضاع به این حال در نمی آمد. نمونه واقعی این صحبت را می توانم جنگ 22 روزه غزه بدانیم. آنها در این سازمان به آتش بس و توقف جنگ رای ندادند و بر ادامه جنگ و تجاوز صهیونیست ها تاکید کردند.

,

رجبی افزود: ملت ها که اینقدر نفهم نیستند پس از این پس تا اصلاح ساختاری این سازمان و توجه به دغدغه های ملت ها بهتر آن است که آن را سازمان دول بنامیم.

,

پویش شکوفه های زیتون چیست؟

,

هدف از این پویش که از روز یکشنبه آغاز شده است، حمایت معنوی و مالی اقشار مختلف مردم از ایتام جنگ اخیر غزه (جنگ 51روزه) است.

,

سی کودک زیر ده سال که حداقل یکی از والدین خود را در جنگ اخیر غزه ازدست داده‌اند، نخستین بخش از کمک‌های مردمی ایران را در هفتۀ جاری و در قالب یک همایش در نوار غزه تحویل می‌گیرند.

,

ارسال بسته‌های حمایتی از این کودکان و خانواده‌هایشان، با مشارکت مؤسسات خیریۀ داخل نوار غزه، به‌صورت ماهانه ادامه خواهد یافت و برای این منظور، درگاه پرداخت اینترنتی اتحادیۀ امت واحده به نشانی اینترنتی «http://unified-ummah.org/payment-qods.php»، از زمان جنگ 51روزه، به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای توزیع میان ایتام شهدای فلسطینی اختصاص یافته است.

,

شماره حساب قرض‌الحسنۀ 202655270 بانک تجارت شعبۀ شریعتی‌ـ‌بهارشیراز، به نام «مجمع جوانان امت واحده» و شماره شبای این حساب (IR450180000000000202655270) نیز برای واریز کمک‌های مردمی به‌منظور سرپرستی ایتام شهدای غزه اعلام شده است.

,

چه کسانی به این کمپین پیوسته اند؟

,

پیش از این نیز بهروز افخمی، نادر طالب‌زاده، ابوالقاسم طالبی، هادی مقدم‌دوست و احمد نجفی، از اهالی سینمای ایران، از این پویش حمایت کرده‌اند.

,

همچنین نویسندگان و شاعرانی مانند حبیب احمدزاده، محمدحسین جعفریان، ناصر فیض، علیرضا قزوه و محسن مؤمنی‌شریف و ورزشکارانی از جمله هادی ساعی، محمدرضا طالقانی و آرش میراسماعیلی به این پویش پیوسته‌اند.

,

گلریزان حمایت از ایتام غزه نیز با حضور هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان و اصحاب رسانه، دوشنبه چهاردهم مهر در مجموعۀ فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد.

,

این گلریزان به‌منظور کمک به ایتام شهدای غزه که والدین خود را در جنگ 51روزه ازدست داده‌اند، برگزار شد و مبالغ دریافتی آن به همراه کمک‌های مردمی که در طول جنگ ازطریق درگاه اینترنتی امت واحده جمع‌آوری شده است، به‌صورت مرحله‌ای (ماهانه) به غزه انتقال می‌یابد.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه