اخبار داغ

رضا ایرانمش:

با هنرم از مردم غزه حمایت می کنم/ عده ای برای حکمرانی خود همه را فدا می کنند

با هنرم از مردم غزه حمایت می کنم/ عده ای برای حکمرانی خود همه را فدا می کنند
بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: من دوست دارم از طریق هنر، کار و حرفه خود از مردم غزه حمایت کنم تا دست در دست هم دنیایی بدون خونریزی و جنگ را برپا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ،رضا ایرانمش بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص کمپین کمک به غزه در مصاحبه با خبرنگار سرویس فرهنگی صبح قزوین اظهار کرد: سازمان ملل با وجود دخالت در مقوله سیاست، به نتیجه ای در ایجاد صلح دست نیافته است.
وی تصریح کرد: اگر فردی چه نظامی و چه غیرنظامی کشته شود باید در سازمان ملل را تخته کرد.
ایرانمش بیان کرد: با شنیدن اخبار کشته شدن زن، بچه، پیر و جوان و همدردی کردن کاری از پیش نمی رود بنابراین باید فکری اساسی شود که این ریشه در مقوله سیاسی دارد.
وی تاکید کرد: سیاست کثیف است اما سازمان ملل متحد و کشورهای عضو باید دست به دست هم دهند تا ظلم به کشور یا ملت کاملا از بین برود.
این بازیگر ادامه داد: با توجه به جنگ در غزه، سوریه، افغانستان و عراق هیچ اقدامی برای جلوگیری از ظلم انجام نشده و مسئولین سازمان ملل کاری برای بهتر شدن این وضعیت انجام نداده اند و یا راه حلی برای این قضیه نیندیشیده اند.
وی اذعان کرد: هرچه دنیا به سمت جلو حرکت کرده و پیشرفته تر می شود، به همین ترتیب ظلم و جور نیز افزایش می یابد، عده ای دوست دارند حکمرانی کنند و حاضرند برای حکمرانی خود جان هزاران نفر از مردم را بگیرند و آن ها را فدای رسیدن به اهداف خود کنند.
ایرانمنش متذکر شد: متاسفانه این مقوله در دنیای پیشرفته برای مردمان آگاه جا نمی افتد. شاید بتوانیم از طریق فرهنگ و هنر در دنیا صلح جهانی برقرار کنیم، ما می توانیم دنیای بدون بمب، آتش و آوار را در تمام دنیا و همه اقوام ترویج دهیم.
وی در پایان تصریح کرد: من دوست دارم از طریق هنر، کار و حرفه خود این مقوله را به مردم دنیا بفهمانیم تا دست در دست هم دنیایی بدون خونریزی و جنگ را برپا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه