اخبار داغ

نشست زمین در تقاطع جانباز و بلوار ساجدی مشهد

نشست زمین در تقاطع جانباز و بلوار ساجدی مشهد
صبح امروز طی گزارشی به سازمان آتش نشانی یک مورد نشست زمین در محدوده تقاطع خیابان جانباز و بلوار ساجدی اعلام می شود که بر اساس این گزارش ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، صبح امروز طی گزارشی به سازمان آتش نشانی یک مورد نشست زمین در محدوده تقاطع خیابان جانباز و بلوار ساجدی اعلام می شود که بر اساس این گزارش ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

طبق مشاهدات یک دستگاه اتوبوس به داخل گودال وارد شده که با تلاش ماموران آتش نشانی از گودال خارج می شود.

,

خوشبختانه در این حادثه مصدومی وجود نداشته و هم اکنون تقاطع جانباز و بلوار ساجدی مسدود اعلام شده است.

,

خلیل‌الله کاظمی که برای بررسی فرونشست زمین در محل حادثه واقع در تقاطع جانباز- ساجدی حاضر شده بود اظهار کرد: حفره ایجاد شده در بولوار جانباز به دلیل وجود قنات قدیمی و یا حرکت دستگاه حفار از این مسیر بوده است.

,

سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد افزود: این اتفاق در حال بررسی است و حفره شکل گرفته تا آخر وقت امروز با تزریق بتن پرفشار پر خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: به سبب بارش‌های رگباری باران و همچنین وجود قنات قدیمی در این منطقه نشست زمین به وسعت ۳متر در ۳مترمربع با عمق ۶ متر صورت گرفته است.

,

خلیل الله کاظمی گفت: علاوه بر این مباحث حفاری تونل خط سه قطارشهری نیز در این منطقه در حال انجام است و ما در حال بررسی هستیم تا مشخص شود که آیا لرزش‌های دستگاه در این حادثه دخیل بوده است یا خیر؟ اما به هر حال اکنون دستگاه فون بتن در محل حاضر و بتن پرفشار تزریق خواهد شد تا شکاف‌های موجود را پر کرده و بعد از آن مسیر برای تردد آسفالت شود که این کار نهایتا تا آخر وقت امروز انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه