اخبار داغ

مدیر ستاد اقامه نماز قم مطرح کرد:

برگزاری نمازجماعت در روز طبیعت در بوستان ها/ اقامه نماز در بوستان های قم تا 16فروردین

برگزاری نمازجماعت در روز طبیعت در بوستان ها/ اقامه نماز در بوستان های قم تا 16فروردین
مدیر ستاد اقامه نماز قم با اشاره به اینکه نمازجماعت در روز طبیعت در بوستان های بصورت گسترده برگزار خواهد شد گفت: این برنامه فرهنگی تا 16 فروردین در برخی بوستان ها که محل استقرار و حضور زائران است ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خامه یار در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برگزاری نماز جماعت در ایام نوروز در بوستان های قم، اظهار داشت: این برنامه فرهنگی تا 16 فروردین در برخی بوستان ها که محل استقرار و حضور زائران است ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری نماز جماعت در بوستان های قم با مشارکت فعال مبلغان و طلاب گروه های جهادی انجام می شود و این برنامه حال و هوای خاصی را به شهر قم در ایام نوروز بخشیده است.

مدیر ستاد اقامه نماز قم با اشاره به اینکه نماز جماعت در در بوستان هایی همچون علوی، مهدی، هاشمی و فدک در ایام نوروز برگزار می شود، گفت: همچنین برای اقامه نماز در روز طبیعت که بیشتر مردم به بخش های مختلف استان سفر می کنند، برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا به این واجب دینی به بهترین شکل عمل شود.

وی بیان داشت: در نامه ای از همه بخش ها پنجگانه استان خواسته شده است، ساعت فعالیت مساجد و نمازخانه های خود را افزایش دهند تا مسافران برای اقامه نماز با مشکلی مواجه نشوند.

خامه یار با اشاره به نمازخانه های بین راهی، عنوان کرد: در بسیاری از محورهای استان نیز تمهیدات لازم برای اقامه نماز جماعت در مساجد و نمازخانه های بین راهی انجام شده است .

وی خاطرنشان کرد: در روز طبیعت نماز جماعت در بوستان هایی همچون جوان، الغدیر، علوی و مهدی به صورت گسترده و در فضای باز اقامه می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه