اخبار داغ

عصر 13 فروردین‌ماه؛

تردد وسایل نقلیه از کاشمر به ریوش ممنوع می‌شود

تردد وسایل نقلیه از کاشمر به ریوش ممنوع می‌شود
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر گفت: مسیر کاشمر به ریوش از ساعت 16 روز سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه یک‌طرفه و تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین و خودروهای سواری به سمت ریوش ممنوع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی نایه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک محدودیت‌های ترافیکی در روز سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه از ساعت 16 اعمال خواهد شد و مسیر کاشمر به ریوش یک‌طرفه و تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین و خودروهای سواری به سمت ریوش ممنوع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه با توجه به اینکه همشهریان در زمان برگشت از ییلاقات اطراف کاشمر در این محور با مشکل کمتری مواجه باشند و ایجاد ترافیک روان‌تر و جلوگیری از تصادفات رانندگی در روز طبیعت و به علت شلوغی این محور این تصمیم در شورای هماهنگی ترافیک اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: مأمورین نیروی انتظامی، پلیس‌راهور و پلیس‌راه از تردد وسایط نقلیه در این ساعت که قصد عزیمت به ریوش را داشته باشند جلوگیری و متخلفین اعمال قانون خواهند شد.

,

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر با تأکید بر اینکه این محدودیت ترافیکی از ساعت 16 تا زمان روان شدن ترافیک در این محور ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همشهریان و مسافرین می‌توانند در زمان برگشت از مسیر بولوار شهید صادقی هم تردد کنند.

,

وی از همه همشهریان خواست تا در روز طبیعت با طبیعت مهربان باشند و از آلوده کردن محیط زیست و رها سازی زباله‌ها در طبیعت زیبا بپرهیزند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه