اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی:

کمک به سیل‌زدگان کشور همچنان ادامه دارد

کمک به سیل‌زدگان کشور همچنان ادامه دارد
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمک به سیل‌زدگان در مناطق مختلف کشور توسط کمیته امداد ادامه دارد و ما همچنان کمک‌های مردمی در این زمینه را جمع‌آوری می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حبیب‌الله آسوده اظهار داشت: بر اساس مشکلاتی که دامنگیر سیل‌زدگان استان‌های کشور است، هم اکنون نیازمند کمک‌های نوع‌دوستانه مردم نیکوکار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه لوازم ضروری و مورد نیاز سیل‌زدگان شامل لباس گرم، موادغذایی، فرش، ظروف آشپزی، پوشک بچه و وجوه نقدی جهت تهیه اقلام ضروری است، گفت: مردم نیکوکار می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ یا به شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی ایران و یا شماره سیبای ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰ و نیز از طریق کد #۹۹*۸۸۷۷* به حساب ویژه سیل زدگان واریز و در رفع مشکلات و آلام حادثه‌دیدگان سهیم شوند.

,

وی با اعلام اینکه خراسان رضوی با همت نیکوکاران، استان پیشتاز در ارسال کمک‌های نوع‌دوستانه به سیل‌زدگان بوده، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۲ کامیون و یک تریلر کالاهای تهیه شده شامل سبدکالا، پتو، یخچال، پوشک بچه، فرش، لوازم آشپزی و ظروف آشپزخانه تا این تاریخ به گلستان و مناطق حادثه دیده ارسال شده است.

,

آسوده ضمن اعلام آمادگی دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری مستقر در شهرها و پایگاه‌های خیر و احسان مستقر در جاده‌ها و ورودی و خروجی شهرهای استان برای دریافت کمک‌های نقدی و کالا، گفت: شماره تلفن۳۱۲۸ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی مردم و زائران شریف استان است. 

,

گفتنی است؛ پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم ضروری برای سیل‌زدگان استان‌های سیل زده، با عنوان «رفیق گلستان باشیم» راه‌اندازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه