اخبار داغ

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد

کاهش 5.4 درصدی ورود زائر و گردشگر به خراسان رضوی

کاهش 5.4 درصدی ورود زائر و گردشگر به خراسان رضوی
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به ورود ۱۲ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۱۵۹ نفر زائر و مسافر به استان طی 18 روز گذشته از کاهش 5.4 درصدی ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی فروزان با اعلام خبر ورود ۱۲ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۱۵۹ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری به این استان، گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵,۴ درصد کاهش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: ۹۷۰ هزار و ۲۵۱ نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به  استان  واردشده‌اند که در مقایسه با سال قبل، ۸,۴ درصد کاهش داشته است.

,

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۳۵۷  هزار و ۸۵۷  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفرکرده‌اند که با رشد ۲,۳ درصدی همراه بوده است.

,

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان واردشده‌اند را  نیز ۱۹۱ هزار و ۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۹,۵ درصد کاهش داشته است.

,

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسایل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفندماه گذشته تا ۱۳ فروردین سال جدید به استان واردشده‌اند هم ۱۱ میلیون و  ۲۱۶ هزار و ۳۶ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۵,۱ درصدی مواجه بوده است.

,

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفندماه گذشته تا  ۱۳ فروردین سال جاری هفت  میلیون و  ۸۰۵ هزار و  ۷۱۴  نفر به این کلان‌شهر  واردشده‌اند که در مقایسه با سال گذشته، ۱,۸ درصد کاهش دارد.

,

وی افزود: ۷۲۰ هزار و  ۱۰۱ نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به مشهد واردشده‌اند که در مقایسه با سال قبل، ۸,۵ درصد کاهش داشته است.

,

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۳۷۵ هزار و  ۸۵۸ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفرکرده‌اند که با رشد ۲,۳ درصدی همراه بوده است.

,

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد واردشده‌اند را  نیز ۱۹۰ هزار و ۵۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۹,۵ درصد کاهش دارد.

,

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسایل نقلیه شخصی خود در روزهای ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جدید به مشهد واردشده‌اند هم ۶ میلیون و ۵۱۹  هزار و  ۲۵۲ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۶ درصدی مواجه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه