اخبار داغ

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد خبر داد

وقوع 18 حریق و 20 حادثه در شهر مشهد طی 24 ساعت گذشته

وقوع 18 حریق و 20 حادثه در شهر مشهد طی 24 ساعت گذشته
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد گفت:طی 24 ساعته گذشته 18 حریق و 20 حادثه در شهر مشهد اتفاق افتاد که همگی اطفاء و رفع خطر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آتشپاد دوم مهدی رضایی روز چهارشنبه گفت: شب و روز گذشته در ادامه اجرای فعالیت‌های ایمنی و گشت زنی مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، تعداد 100 نیرو به‌همراه 30 دستگاه موتورسیکلت و خودرو در مبادی ورودی و خروجی و تفرجگاه‌های سطح این کلان‌شهر مستقر بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به وقوع سه حادثه در تفرجگاه‌های سطح و حومه کلان‌شهر مشهد، گفت: روز گذشته آتش گرفتن یک دستگاه پیک‌نیک در کمپ غدیر و لاستیک ضایعات در آرامگاه فردوسی رؤیت و بلافاصله رفع خطر شد، مورد دیگر هم سقوط موتورسیکلت چهارچرخ در چاه خشکی واقع در جاده کلات بود که خوشبختانه این حادثه نیز با تلاش به‌هنگام تیم امداد و نجات نزدیک‌ترین ایستگاه به محل ختم به خیر شد.

,

رضایی بابیان اینکه در شب و روز گذشته 50 ایستگاه و پایگاه عملیاتی و تعداد 500 نیرو آماده‌باش بودند، افزود: از هشت صبح روز گذشته تا هشت صبح امروز 18حریق و 20 حادثه در شهر مشهد اتفاق افتاد که همگی اطفاء و رفع خطر شد.

,

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد تصریح کرد: تنها سه مورد از این حوادث در تفرجگاه‌های سطح و حومه کلان‌شهر مشهد اتفاق افتاد و مابقی کاملاً غیر مرتبط با روز طبیعت بوده است.

,

وی افزود : در شبانه‌روز گذشته دو هزار و 173 تماس تلفنی با سامانه 125 برقرارشده که 43 مورد آن منجر به عملیات گردید.

,

وی ادامه داد: 65 مورد از این تماس‌ها درخواست مشاوره ایمنی شهروندان از کارشناسان آتش‌نشانی بوده،  462 مورد تماس اشتباهی و یک هزار و 358 مورد تماس مزاحمی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه