اخبار داغ

تنگ بنیون زیبای ناشناخته تنگستان+ تصاویر

تنگ بنیون زیبای ناشناخته تنگستان+ تصاویر
تنگه­‌های هفتگانه کوه بیرمی یکی از زیباترین مناطق جنوب کشور محسوب می­‌شود، تلخ آب بید، بنیون، روانی، گشی، یخ، مخدان و آشی نام این مجموعه تنگه است که در بین آنها تنگ بنیون دیدنی‌­ترین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، کوه­‌های خاییز بلندترین بخش استان بوشهر هستند که در جنوب شرقی شهرستان تنگستان قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

بلندترین کوه این منطقه بیرمی نام دارد که ارتفاع آن 1950 متر است و به بام استان بوشهر معروف است.

,

تنگه­‌های 7گانه کوه بیرمی یکی از زیباترین مناطق جنوب کشور محسوب می­‌شود، تلخ آب بید، بنیون، روانی، گشی، یخ، مخدان و آشی نام این مجموعه تنگه است که در بین آنها تنگ بنیون دیدنی‌­ترین است.

,

نتیجه تصویری برای تنگ بنیون

, نتیجه تصویری برای تنگ بنیون,

تنگه بنیون در ارتفاع 500 متری  و در جنوب روستایی به همین نام قرار دارد، این تنگه بسیار سرسبز بوده و پوشیده از گونه‌های مختلفی چون انار، بنه، بادام وحشی، مرکبات، نخل، کنار، انجیر، گز، خرزهره، گون، گل گندم، گاو زبان و بارهنگ است.

,

 

,

در میان تنگه رودی جاری است که نیزارهای زیبایی اطراف رود را پوشانیده و آب آن را چشمه­‌های واقع در انتهای مسیر تامین می­‌کنند.

,

نتیجه تصویری برای تنگ بنیون

, نتیجه تصویری برای تنگ بنیون,

چشمه‌­ها در کنار یکدیگر  واقع شده و دو حوضچه به عمق حدود یک متر را تشکیل داده اند. دسترسی به این تنگ از طریق جاده ارتباطی اهرم به روستای بنیون میسر است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه