اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله خبر داد

ارسال کمک‌های مردمی استان مرکزی به لرستان و ایلام/استقرار ستاد مردمی سپاه روح‌الله در پلدختر

ارسال کمک‌های مردمی استان مرکزی به لرستان و ایلام/استقرار ستاد مردمی سپاه روح‌الله در پلدختر
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی استان مرکزی به سیل‌زدگان استان‌های لرستان و ایلام خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ضمن تقدیر و تشکر از صبر و متانت مردم  استان و همکاری و همراهی آنان با مسئولان و همچنین تلاش شبانه‌روزی مسئولان گفت: این همدلی و همراهی موجب شد که نعمت الهی در استان مرکزی مدیریت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی بابیان اینکه برکات سیل اخیر بیش از خسارات آن بود، گفت: در پی بارش نعمت الهی ۱۰۵۰ سد و بند خاکی استان پر شد و به لطف الهی سفره‌های آب زیرزمینی پر شد و امید است که سالی پربرکت داشته باشیم.

,

کریمی تصریح کرد: در چندروزه گذشته آنچه سپاه و بسیج در توان داشتند در کنار هم استانی‌های عزیز و ارگان‌ها و نهادهای دیگر به کار گرفت تا خسارات ناشی از بحران اخیر را به حداقل رسانده و آن را مدیریت کنیم.

,

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی سپاه روح‌الله به‌عنوان استان معین استان‌های لرستان و ایلام گفت: هم‌زمان با خدمات در استان، سپاه روح‌الله به‌عنوان استان معین استان‌های ایلام و لرستان مأموریت گرفت تا در کنار سایر دستگاه‌ها مثل هلال‌احمر و ستاد بحران استان، امکانات را به این مناطق گسیل کند.

,

وی با اشاره به میزان کمک‌های مردمی ارسالی از استان به این دو استان سیل‌زده گفت: ۵۱ تخته فرش، بیش از ۶۰۰ دست لباس، بیش از ۳۵۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ هزار قرص نان، ۱۵ هزار کنسرو، ۲۴۸۵۰ آب‌معدنی بزرگ، ۵۰۰ متر موکت، ۵۰۰ بسته ماکارانی، ۲.۵ تُن برنج و مقداری اقلام و اجناس موردنیاز هم‌وطنان عزیزمان در استان‌های ایلام و لرستان که توسط پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج استان جمع‌آوری‌شده بود به این استان‌ها ارسال شد.

,

کریمی در پایان از مردم خواست تا کمک‌های خود را از طریق هلال‌احمر یا سپاه به منطقه ارسال کنند تا هم امنیت کمک‌ها در طول مسیر تأمین شود و هم با هماهنگی ستاد بحران استان‌های سیل‌زده این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن توزیع شود.

,

وی خاطرنشان کرد: ستاد مردمی سپاه روح‌الله استان مرکزی در پل‌دختر مستقر و در حال فعالیت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه