اخبار داغ

طی حکمی از سوی مدیر کل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی؛

سرپرست جدید هلال احمر رشتخوار معرفی شد

سرپرست جدید هلال احمر رشتخوار معرفی شد
صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین محلی و استانی مراسم تودیع و معارفه ریاست هلال احمر شهرستان رشتخوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز جلسه تودیع و معارفه ریاست هلال احمر شهرستان رشتخوار با حضور جمعی از مسئولین محلی و استانی در دفتر فرمانداری شهرستان رشتخوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار در حاشیه این مراسم با تبریک روز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام روز جانباز، گفت: نقش و جایگاه ویژه‌ای را که هلال احمر امروز با توجه به شرایط پیش آمده سیلاب در برخی از نقاط کشور ایفا میکند را مردم در این شرایط بیشتر پی می‌برند.

,

 

,

وی در ادامه افزود: امسال سالی است که شروع آن با حوادث طبیعی همراه بوده است، که این مسئله نیازمند توجه تجهیز و آموزش بیشتر امدادگران در پست های امدادی هلال احمر شهرستان رشتخوار را می‌رساند.

,

 

,

وی در ادامه با درخواست از توجه مسئولین هلال احمر استان در رابطه با نیاز بخش جنگل این شهرستان به تجهیزات و آموزش های بیشتر امدادی، گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن بخش جنگل شهرستان رشتخوار این نقطه از شهرستان نیازمند توجه تجهیز و تقویت بیشتر از سوی مرکز جمعیت هلال احمر استان است.

,

 

,

در ادامه حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار نیز با اشاره به اینکه عالم محضر خداست و باید در محضر خدا معصیت نکنیم، گفت: هدف امروز ما خدمت به مردم است، نه این که از بیت المال استفاده نابجا کنیم، باید خدا را در همه حال شاهد بر اعمال خود بدانیم.

,

 

,

امام جمعه شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر از حساسیت خاصی برخوردار است، اذعان داشت: نیروهای هلال احمر همانطور که در آمادگی کامل هستند، همیشه باید آماده بمانند، همچنین در جهت نظارت و بررسی بر بودجه ای که در اختیار قرار می گیرد باید دقت لازم را داشته باشند.

,

 

,

در این مراسم از زحمات 3ساله ابراهیم رضا زاده تقدیر و طی حکمی از طرف مدیر کل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی سید علی حسین زاده به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رشتخوار معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه