اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با دانا؛

مجلس هم می‌تواند ارتش آمریکا را گروه تروریستی اعلام کند/ قانون اقدام متقابل دست سپاه را باز می گذارد/ نیروهای آمریکایی در هیچ نقطه‌ای از جهان امنیت نخواهند داشت

مجلس هم می‌تواند ارتش آمریکا را گروه تروریستی اعلام کند/ قانون اقدام متقابل دست سپاه را باز می گذارد/ نیروهای آمریکایی در هیچ نقطه‌ای از جهان امنیت نخواهند داشت
ابوالفضل حسن بیگی با اشاره به اینکه اقدام آمریکا باعث می شود تا جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران مقابله به مثل کند، گفت: در این مقابله به مثل طبیعتاً نیروهای امنیتی و نظامی آمریکا در هیچ نقطه ای از جهان محلی برای آسایش و آرامش و حفاظت از خودشان نخواهند داشت.
[

ابوالفضل حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهارت داشت: اقدام ترامپ و اذناب او در آمریکا یک اقدام غیر قانونی و ناسازگار با منشور سازمان ملل متحد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: این اقدام صد در صد اقدام غیر قانونی است، زیرا سپاه نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران است و این ارگان در قلب ملت ایران جای دارد و به عنوان نیروی قانونی جمهوری اسلامی ایران، در جهت تامین امنیت جمهوری اسلامی و ملت ایران انجام وظیفه می کند.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس خاطر نشان کرد: طبیعتاً این یک اقدامی است که در طول تاریخ توسط هیچ کشوری در جهان علیه کشور دیگری صورت نگرفته است و یک کار غیر قانونی و غیر قابل اجرا از منظر مجمع عمومی سازمان ملل است.

,

حسن بیگی با بیان اینکه اگر آمریکایی ها یک چنین اشتباه و چنین غلطی انجام دهند، گفت: طبیعتاً بر اساس قوانین بین المللی، مجلس شورای اسلامی ایران هم مجاز است در اقدامی متقابل ارتش آمریکا را به عنوان یک ارتش غیر قانونی و تروریستی معرفی کند؛ این اعلام هم یک اعلام قانونی خواهد بود.

,

وی ابراز داشت: اگر آمریکایی ها بخواهند یک چنین اشتباه بزرگی انجام دهند، معنی و مفهوم آن این است که از روز مصوبه آمریکا، ارتش آمریکا مجاز است در جای جای خاورمیانه و حتی در آب های سرزمینی جمهوری اسلامی دخالت های بی جایی نسبت به حضور سپاه پاسداران داشته باشد.

,

 

,

نیروهای آمریکایی در هیچ نقطه ای از جهان امنیت نخواهند داشت

, نیروهای آمریکایی در هیچ نقطه ای از جهان امنیت نخواهند داشت,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام آمریکا باعث می شود تا جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران مقابله به مثل کند و در این مقابله به مثل طبیعتاً نیروهای امنیتی و نظامی آمریکا در هیچ نقطه ای از جهان محلی برای آسایش و آرامش و حفاظت از خودشان نخواهند داشت.

,

ابوالفضل حسن بیگی در ادامه اشاره کرد:  آمریکایی ها در هیچ جای دنیا نمی توانند از جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران شکایت داشته باشند یا بخواهند که نسبت به سپاه اقداماتی انجام دهند.

,

وی بیان داشت: اقدامی که جمهوری اسلامی خواهد کرد راه را باز می گذارد برای اینکه نیروهای آمریکایی بخواهند در هر نقطه ای هر اقدام خصمانه ای انجام دهند، سپاه پاسداران قانوناً می تواند با آن ها برخورد کند و این کار نمادین نخواهد بود بلکه اقدامی است که از منظر قانون اقدام متقابل دست سپاه برای برخورد با نیروی امنیتی و نیروهای نظامی آمریکا در هر نقطه از دنیا که در اختیار سپاه است را باز می گذارد.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس افزود: سپاه می تواند از همه ابزار حتی از سیستم موشکی در جهت تامین امنیت خود و جمهوری اسلامی و مقابله با متجاوزان استفاده کند.

,

 

,

رژیم صهیونیستی تنها حامی آمریکا در این اقدام است

, رژیم صهیونیستی تنها حامی آمریکا در این اقدام است,

وی در پاسخ به این سوال که "آیا کشورهای اروپایی آمریکا را در این اقدام همراهی خواهند کرد؟" گفت: به نظر می رسد به جز رژیم صهیونیستی که خودش هم در سرزمین های اشغالی دور خودش دیوار کشیده است، هیچ کشوری در دنیا با آمریکا همراهی نخواهد کرد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام اینکه جنگ طبیعتاً خسارت های خودش را دارد گفت: مقابله به مثلی که جمهوری اسلامی خواهد کرد، بسیار سخت است و آن ها هم می دانند که قدرت سپاه پاسداران امروز درمنطقه بی نظیر است؛ جایگاه سپاه در بین ملت ها و در جمع محور مقاومت و کشورهای اسلامی بی بدیل است و از طرفی قدرت جمهوری اسلامی فرا منطقه ای شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه