اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

پاسداران با تمام توان از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند

پاسداران با تمام توان از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند
فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه پاسداران از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با تمام توان دفاع می کنند، گفت: قطعاً باید بدانیم که پاسداری یک شغل نیست بلکه یک هدف بسیار مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: دفاع از انقلب اسلامی و دستاوردهای آن و ایستادگی در مقابل هر نوع تهدید سخت، نیمه سخت یا نرم نیز از فلسفه های تشکیل سپاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران وظیفه خود می داند که در مقابل این تهدیدات محکم و استوار باشد، خاطرنشان کرد: واضح است که برای تحقق این رسالت و وظیفه ای که بر عهده سپاه است باید همواره در مسیر تکامل باشد و از همه ظرفیت ها و توانمندی های خود نهایت استفاده را ببرد.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه فرمانده معظم کل قوا محور اصلی قدرت سپاه را معنویت آن می دانند، تصریح کرد: از این رو همه پاسداران تلاش می کنند خود را مزین به شایستگی این نمایند که ایمان، معنویت و اخلاق اسلامی را افزایش دهند.

,

وی در ادامه اذعان کرد: قطعاً باید بدانیم که پاسداری یک شغل نیست بلکه یک هدف بسیار مقدس است؛ هدفی که به اخلاق، اخلاص، معنویت، خدمت به مردم، تفکر انقلابی، سازندگی و محرومیت زدایی، تداوم راه پر افتخار شهدای عزیزمان و تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا ختم می شود.

,

فتوحی در پایان با بیان اینکه پاسداران از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با تمام توان دفاع می کنند، عنوان کرد: از خداوند قادر متعال مسئلت داریم که در مسیر این راه الهی و برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی مان ثابت قدم باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه