اخبار داغ

واکنش ماموستاهای برجسته اهل سنت کردستان به تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ

واکنش ماموستاهای برجسته اهل سنت کردستان به تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ
اقدام رئیس جمهوری آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، واکنش گسترده ماموستاهای برجسته اهل سنت کردستان را در محکومیت این اقدام، در پی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی،  دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,


در پی اعلام این تصمیم، ماموستاهای برجسته ی اهل سنت استان کردستان ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکا، اقدامات آنها را ضد انسانی و ضد بشریت خواندند.

,
,

 

,

, ,

 

,

مسبب اصلی تمام گروهک های ضد بشریت، آمریکاست

, مسبب اصلی تمام گروهک های ضد بشریت، آمریکاست, مسبب اصلی تمام گروهک های ضد بشریت، آمریکاست,


ماموستا راستی امام جمعه موقت اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: اقدامات آمریکا یک اقدام غیر انسانی و ضد بشریت است چرا که در طول تاریخ مسبب اصلی وجود گروهک های القاعده، داعش و گروهک های تکفیری ، آمریکاست و می توان گفت خود آنها تروریست هستند.

,
,

 

,


وی گفت: تمام القای عمومی جهان متوجه این موضوع شده اند که اگر آمریکا این را تحمل نمی کند به خاطر این است که راه درست و مستقیم را انتخاب کرده اند لذا این به مذاق آنها خوش نیامده است و سعی کرده اند از هر راهی برای ضربه به ایران استفاده کنند.

,
,

 

,


به گفته ی این ماموستا برجسته اهل سنت سنندج، این اقدام آمریکا نشانگر عمق کینه و دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران است.

,
,

 

,


وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد برآمده از متن مردم و دارای پایگاه اجتماعی گسترده در کشور می باشد و این نهاد همواره مورد حمایت مردم ایران بوده و خواهد بود.

,
,

 

,

, ,


سپاه پاسداران در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد

,
, سپاه پاسداران در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد, سپاه پاسداران در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد,


خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه گفت : آمریکا خود یک کشور خون ریز و استعمارگر و حامی تروریست است و نمی تواند چهره واقعی خود را پنهان کند

,
,

 

,


ماموستا ملا هاشم نوری امروز و در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت : دولت آمریکا امروز به عنوان یک دولت جنایتکار در سطح جهان شناخته می شود که خون ریزی و کودک کشی از اعمال آنان است.

,
,

 

,


وی ادامه داد: در طول 4 دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره شاهد دشمنی های آمریکا با ملت ایران اسلامی بوده ایم و همیشه ترس و وحشت آمریکا از انقلاب اسلامی دیده شده است.

,
,

 

,


امام جمعه اهل سنت قروه ادامه داد: وحشت آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همگان ملموس است و هم اکنون آمریکا این وحشت را بیش از پیش نمایان کرده است.

,
,

 

,


نوری بیان داشت: آمریکا خود به عنوان حامی تروریست شناخته می شود و نمی تواند چنین حقیقتی را پنهان کند.

,
,

 

,


وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران افزود: سپاه یک حزب نیست بلکه یک نهاد مردمی و از بطن مردم است که به عنوان نیروی نظامی کشور شناخته می شود و مردم ایران به آن تکیه دارند.

,
,

 

,


به گفته نوری این اقدام آمریکا هیچ تاثیری در حرکت انقلابی سپاه پاسداران نخواهد داشت و اقتدار و توانمندی سپاه را بیش از گذشته نشان می دهد.

,
,

 

,

, ,


شکست داعش و دفع ترور موجب نفرت آمریکا از سپاه شده است

,
, شکست داعش و دفع ترور موجب نفرت آمریکا از سپاه شده است, شکست داعش و دفع ترور موجب نفرت آمریکا از سپاه شده است,


ماموستا عبدالسلام محمدی از علمای اهل سنت کردستان در مورد اقدام اخیر کاخ سفید و قرار دادن نیروهای مخلص و انقلابی سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا در گفت‌و‌گو با کردتودی عنوان کرد: اهداف و منویات نظام مقدس انقلاب اسلامی در تضاد و تقابل با ماهیت استکباری آمریکا و نظام سلطه است به همین دلیل هرچه مربوط به نظام اسلامی است را تروریسم می داند.

,
,

 

,


وی افزود: سپاه پاسداران در زمره نیروهای مخلص انقلاب اسلامی است و از ملت و انقلاب برخاسته و منشا تحولات اخیر منطقه ای می باشد. شکست داعش و سیاست های خصمانه آمریکا در منطقه و تاثیر گذاری سپاه در دفع گروههای تروریستی و تکفیری وهمچنین قدرت محور مقاومت اسلامی باعث تنفر آمریکا و کاخ سفید از سپاه پاسداران است.

,
,

 

,


ماموستا محمدی ادامه داد: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی قدرتمند و مقتدر منطقه با مشخصه های اخلاص، خدمت و پیروی ولایت با اقتدار کامل در کنار سایر نیروهای نظامی کشور نقش ارزنده ای در دفع فتنه ها و تقابل با توطئه های دشمن در تمام عرصه ها دارد.

,
,

 

,


این ماموستای اهل سنت تصریح کرد: خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول بدو انقلاب تاکنون بسیار قابل تقدیر و این نهاد انقلابی در دل ملت ایران جای دارد و پشتیوان نظام اسلامی است.

,
,

 

,


ماموستا محمدی عنوان کرد: دشمنی های آمریکا با ملت ایران و نیروهای مقتدر نظامی از جمله سپاه پاسداران در جهت خوش خدمتی به صهیونیسم جهانی و اسرائیل است.

,
,

 

,


قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی توسط نظام سلطه هیچ تاثیری در کم کردن محبوبیت این نیروی مخلص انقلابی در دل ملت ایران نخواهد داشت واین دشمنی ها استقامت، صلابت و صداقت این نهاد مقتدر انقلابی را بیان می کند.

,
,

 

,


سپاه پاسداران امروز خار چشم استکبار جهانی است و این دشمنی ها و عداوت ها بخاطر تاثیرگذاری این نیروی مخلص انقلابی است.

,
,

 

,

, ,

 

,

سپاه پاسداران از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است/با این اهانت ها چیزی از ارزش سپاه کاسته نمی شود

, سپاه پاسداران از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است/با این اهانت ها چیزی از ارزش سپاه کاسته نمی شود, سپاه پاسداران از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است/با این اهانت ها چیزی از ارزش سپاه کاسته نمی شود,

 

,

امام جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن محکوم کردن اقدامات سخیفانه دولت منفور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: هدف آنها انشقاق و تفرقه در بدنه کشورمان است ، اما آمریکا و نوکرانش بدانند از امروز عشق و علاقه مردم به سپاه بیشتر می شود.

, امام جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن محکوم کردن اقدامات سخیفانه دولت منفور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: هدف آنها انشقاق و تفرقه در بدنه کشورمان است ، اما آمریکا و نوکرانش بدانند از امروز عشق و علاقه مردم به سپاه بیشتر می شود.,

 

,

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران از دستاوردهای مهم انقلاب در طول چهل سال اخیر است ، افزود: امروز با توجه به سخنان سخیفانه دشمن اول انقلاب و اسلام تمام عشق ها و اراده ها به سمت سپاه معطوف گشته است.

, وی با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران از دستاوردهای مهم انقلاب در طول چهل سال اخیر است ، افزود: امروز با توجه به سخنان سخیفانه دشمن اول انقلاب و اسلام تمام عشق ها و اراده ها به سمت سپاه معطوف گشته است.,

 

,

وی با بیان اینکه ما در آغاز تشکیل انقلاب اسلامی ایران یک ربنا الله گفته ایم ، افزود: هدف اصلی تشکیل انقلاب اسلامی ایران ، سرنگونی نظام سلطه در جهان است.

, وی با بیان اینکه ما در آغاز تشکیل انقلاب اسلامی ایران یک ربنا الله گفته ایم ، افزود: هدف اصلی تشکیل انقلاب اسلامی ایران ، سرنگونی نظام سلطه در جهان است.,

 

,

خطیب جمعه بیجار گفت: رها سازی همه مظلومان جهان، سرنگونی ظلم ، سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست و شکست هیمنه دشمنان داخلی و خارجی از دیگر اهداف مهم تشکیل انقلاب اسلامی ایران است.

, خطیب جمعه بیجار گفت: رها سازی همه مظلومان جهان، سرنگونی ظلم ، سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست و شکست هیمنه دشمنان داخلی و خارجی از دیگر اهداف مهم تشکیل انقلاب اسلامی ایران است.,

 

,

وی با تاکید بر اینکه در طول انقلاب اسلامی ایران بار اول نیست که آمریکا به دشمنی با انقلاب و سپاه پاسداران برخواسته ، اعلام کرد: تحریم انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران در همان روزهای اول تشکیل انقلاب را فراموش نکرده ایم و با پیشرفت های که این نهاد انقلابی برخواسته از دل مردم انجام می دهد انتظار بیشتری از نظام سلطه نداریم.

, وی با تاکید بر اینکه در طول انقلاب اسلامی ایران بار اول نیست که آمریکا به دشمنی با انقلاب و سپاه پاسداران برخواسته ، اعلام کرد: تحریم انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران در همان روزهای اول تشکیل انقلاب را فراموش نکرده ایم و با پیشرفت های که این نهاد انقلابی برخواسته از دل مردم انجام می دهد انتظار بیشتری از نظام سلطه نداریم.,

 

,

امام جمعه بیجار ادامه داد: یادمان نرفته آمریکای جهانخوار داعش را برای سرنگونی انقلاب اسلامی وارد منطقه کرده بود ، اما با صلابت سردار سلیمانی و سپاه قدس در همان کشورهای سوریه و عراق از بین رفتند و داغ رسیدن آنها به ایران بر دل آمریکا و کشورهای سلطه ماند.

, امام جمعه بیجار ادامه داد: یادمان نرفته آمریکای جهانخوار داعش را برای سرنگونی انقلاب اسلامی وارد منطقه کرده بود ، اما با صلابت سردار سلیمانی و سپاه قدس در همان کشورهای سوریه و عراق از بین رفتند و داغ رسیدن آنها به ایران بر دل آمریکا و کشورهای سلطه ماند.,

 

,

به گفته امام جمعه بیجار :سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مولود و تربیت یافته این انقلاب است که در طول چهل سال گذشته چه در  دوران دفاع مقدس و چه در زمینه های سازندگی ، عمرانی و اردوهای جهادی و در هر جایی که نظام اسلامی نیاز به حضورشان داشته حاضر شدند و به نظام و انقلاب خالصانه خدمت کردند .

, به گفته امام جمعه بیجار :سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مولود و تربیت یافته این انقلاب است که در طول چهل سال گذشته چه در  دوران دفاع مقدس و چه در زمینه های سازندگی ، عمرانی و اردوهای جهادی و در هر جایی که نظام اسلامی نیاز به حضورشان داشته حاضر شدند و به نظام و انقلاب خالصانه خدمت کردند .,

 

,

وی با تاکید بر اینکه مدیریت تفکر انقلابی جهان اسلام به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است ، گفت: اقدام رذیلانه و ننگین آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک سازمان تروریستی جنایت دیگری است که بر پرونده سیاه آمریکا افزوده شد ، اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند فضلیت سپاه با اهانت ها از بین رفتنی نیست.

, وی با تاکید بر اینکه مدیریت تفکر انقلابی جهان اسلام به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است ، گفت: اقدام رذیلانه و ننگین آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک سازمان تروریستی جنایت دیگری است که بر پرونده سیاه آمریکا افزوده شد ، اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند فضلیت سپاه با اهانت ها از بین رفتنی نیست.,

 

,

خطیب جمعه بیجار تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی ایران افتخار می کنند فرمانده ای مانند مقام عظمای ولایت که در دوران دفاع مقدس لباس سبز پاسداری بر تن داشت ، دارند.

, خطیب جمعه بیجار تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی ایران افتخار می کنند فرمانده ای مانند مقام عظمای ولایت که در دوران دفاع مقدس لباس سبز پاسداری بر تن داشت ، دارند.,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه