اخبار داغ

کارگردان بنام تبریزی عنوان کرد؛

من هم سپاهی‌ام و از سپاه پاسداران حمایت می‌کنم/ مشکل اصلی آمریکا، انقلاب اسلامی ایران است

من هم سپاهی‌ام و از سپاه پاسداران حمایت می‌کنم/ مشکل اصلی آمریکا، انقلاب اسلامی ایران است
طاهرفر گفت: از کمپین من یک سپاهی‌ام در فضای مجازی حمایت می‌کنم اما باید در دنیای حقیقی و حمایت از آرمان‌ها هم سپاهی واقعی باشیم و استکبارستیزی را نشان دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، قربانعلی طاهرفر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج درخصوص اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی اظهار داشت: این اقدام آمریکا برای برون‌رفت از انزوای سیاسی می‌باشد که به واسطه تروریسم اقتصادی، انسانی و اجتماعی دولت آمریکا ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: آمریکا برای عملیات روانی برون رفت از انزوا به هرچیزی چنگ می‌اندازد که امروز یکی از آنان قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی است البته این مساله‌ی جدیدی نیست و قبلا هم نام نیروی قدس سپاه در این لیست قرار گرفته بود.

,

کارگردان بنام تبریز یادآور شد: این اقدام برای نشان دادن ایران به عنوان محور شرارت است در حالیکه چندی قبل مجله new week که مجله رسمی آمریکاست عکس و نام سردار سلیمانی را به عنوان مرد شماره یک در نابودی داعش و تروریست چاپ کرده بود، چطور ممکن است که در زمان کوتاهی چنین چرخشی در ایدئولوژی آمریکا رخ دهد؟ این همان موضوع دست‌وپا زدن آمریکا برای خروج از انزوایی است که در آن قرار دارد.

,

وی افزود: نباید انتظار داشته باشیم که آمریکا روزی از شرارت‌های خودش دست خواهد برداشت زیرا آنها هرروز بهانه جدیدی خواهند یافت تا ایران را مجبور کنند از آرمان‌هایش دست بکشد چون هدف اصلی آنها خودِ انقلاب اسلامی است.

,

طاهرفر تصریح کرد: چیزی که آمریکا را بیچاره کرده انقلاب اسلامی است و موضوعات دیگر بهانه‌ای بیش نیست و حتی ممکن است روزی آمریکا ارتش ما را در لیست تروریستی قرار دهد؛ چنین چیزی از آمریکا بعید نیست زیرا تهدید اصلی برای آمریکا انقلاب اسلامی ایران است و هرجایی از دنیا که نام انقلاب اسلامی بوده لرزه بر جان آمریکا افتاده و سیاست‌هایشان شکست خورده است.

,

وی با تاکید بر پیوستن به کمپین من یک سپاهی‌ام گفت: از این کمپین در فضای مجازی حمایت می‌کنم اما باید در دنیای حقیقی و حمایت از آرمان‌ها هم سپاهی واقعی باشیم و استکبارستیزی را نشان دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه