اخبار داغ

طی هفته جاری صورت گرفت؛

افزایش چراغ خاموش کرایه تاکسی‌ها برای دومین بار طی ماه‌های اخیر/مقصر کیست؟!راننده تاکسی یا سازمان‌های نظارتی

افزایش چراغ خاموش کرایه تاکسی‌ها برای دومین بار طی ماه‌های اخیر/مقصر کیست؟!راننده تاکسی یا سازمان‌های نظارتی
در سایه غفلت سازمان تاکسیرانی و سازمان‌های نظارتی رانندگان تاکسی به صورت هماهنگ طی هفته جاری بار دیگر کرایه تاکسی‌ها را افزایش دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بعد از اینکه سازمان تاکسیرانی طی چند ماه گذشته افزایش 25 درصدی کرایه تاکسی‌ها را اعلام کرد تا بخشی از مشکلات معیشتی رانندگان تاکسی مرتفع شود، طی هفته جاری برای بار دوم رانندگان کرایه تاکسی را افزایش دادند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در حالیکه از 15 فروردین نرخ کرایه اتوبوس‌ها بنا به مسیرهای متفاوت افزایش یافته این بار نیز تاکسی‌ها از قافله افزایش قیمت‌ها عقب نمانده و نرخ کرایه تاکسی‌ها را افزایش داده‌اند. به عنوان مثال مسیرهایی که بعد از افزایش کرایه در چندماه قبل به 700 تومان رسیده بودند حال برای مسافران 1000 تومان آب می‌خورد و در این بین نیز رانندگان تاکسی به صورت هماهنگ خبر از افزایش کرایه تاکسی می‌دهند علی‌رغم اینکه چنین افزایش قیمتی از سوی سازمان تاکسیرانی اعلام نشده است.

,

افزایش دوباره کرایه تاکسی‌ها طی هفته اخیر گویای دو نکته است؛ اول اینکه سازمان‌های نظارتی دست روی دست گذاشته‌اند تا رانندگان خودشان تعیین نرخ انجام دهند و برخوردی نیز با متخلفین صورت نمی‌گیرد و از سوی دیگر مشخص نیست که آیا دو برابر شدن کرایه تاکسی در حالیکه افزایش حقوق‌های 20 درصدی هنوز اعمال نشده آیا قانونی و انسانی است یا خیر.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه