اخبار داغ

مدیرکل اوقاف استان قزوین:

چهار کامیون کمک‌های واقفان قزوینی به لرستان ارسال شد

چهار کامیون کمک‌های واقفان قزوینی به لرستان ارسال شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: چهار کامیون کمک‌های خیرین و واقفان قزوین به ارزش ۶میلیارد ریال امروز از قزوین به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجیدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره ارسال کمک‌های خیرین و واقفان به سیل زدگان اظهار کرد: از سوی موقوفه خزانه استان قزوین دومین مرحله کمک این موقوفه به مردم آسیب دیده سیل در استان لرستان ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
,
وی افزود: اولین کمک این موقوفه به صورت نقدی به صورت واریز به حساب بهزیستی استان لرستان از محل موقوفه حاج محمدحسین خزانه(ره) واریز شده بود.
,
 
,
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: صبح امروز یک کامیون کمک اهدایی از سوی موقوفه حاج محمد حسین خزانه و سه کامیون کمک مردم خیر استان به استان لرستان ارسال شد.
,
 
,
این مسئول درباره دومین مرحله کمک به مردم آسیب دیده سیل استان لرستان ابراز کرد: دومین مرحله کمک شامال البسه، کفش، زیرانداز و موادغذایی شامل یک تن برنج و ۱۰۰حلب روغن نباتی ،۳۰۰۰بطری آب، ۴۰۰قوطی رب ،۱۰۰۰بسته ماکارونی، ۱۳۰تخته پتو،۱۰۰۰قوطی کنسرو و ۱۳۰ تخته پتو، ۶۰عدد مانتو و تعدادی لباس بچه گانه و زنانه، کفش، البسه و زیر انداز است.
,
 
,
وی ادامه داد: این کالاها به ارزش ۳۰ میلیون تومان است که به پلدختر و معمولان ارسال می‌شود. همچنین سه کامیون اقلام اساسی اهدایی از محل موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی و خیرین شامل برنج، حبوبات، روغن به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده ارسال شد.
,
 
,
مجیدی در پایان گفت: چهار کامیون کمک‌های خیرین و واقفان قزوین به ارزش ۶میلیارد ریال امروز از قزوین به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه