اخبار داغ

گزارش دانا از عملکرد اعضای شورای شهر تهران؛

اصلاح‌طلبان شورای شهر کاری جز تغییر نام خیابان‌ها ندارند؟/ 2 تاکتیک اصلاحات برای پنهان‌سازی عملکرد ضعیف در مدیریت پایتخت +عکس

اصلاح‌طلبان شورای شهر کاری جز تغییر نام خیابان‌ها ندارند؟/ 2 تاکتیک اصلاحات برای پنهان‌سازی عملکرد ضعیف در مدیریت پایتخت +عکس
اصلاح طلبان برای پنهان کردن کم کاری خود در شهر تهران دو تاکتیک را به کار بسته اند؛اول تغییر نام معابر و خیابان ها و رزومه سازی برای خود و دوم افتتاح تکراری پروژه‌هایی که در زمان قالیباف راه اندازی شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عملکرد اعضای تماما اصلاح طلب شورای شهر تهران در حالی بسیار زیر سئوال رفته و این شورا تنها ظرف مدت یکسال 3 شهردار تغییر داد. اما اصلاح طلبان هنوز به دنبال کارهای سیاسی و جناحی در شورا هستند و بیشتر از اینکه به امر مشکلات شهری رسیدگی کنند کار و مدیریت نمایشی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از همین کارهای نمایشی که بسیار در شورای شهر پنجم اصلاح طلبان روی آن حساب باز کرده اند تغییر نام های خیابان‌ها و معابر پایتخت است. اصلاح طلبان دقیقا در این امر در حال سرمایه گذاری هستند تا به نوعی خود را نزد افکارعمومی فعال نشان دهند.

,

تغییر نام خیابان نفت به مصدق

, تغییر نام خیابان نفت به مصدق, تغییر نام خیابان نفت به مصدق,

اعضای شورای شهر تهران در جریان پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران به تغییر خیابان نفت به نام دکتر مصدق رای مثبت دادند.

,

 اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز در حالی به تغییر نام خیابان نفت به نام محمد مصدق در آستانه 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت رای مثبت دادند که نامگذاری این خیابان در بسیار حاشیه‌ساز شده بود.

,

, ,

در ابتدا اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفته بودند که خیابان کارگر شمالی را به نام مصدق تغییر دهند اما بسیاری در فضای مجازی منتقد این موضوع بودند که چرا اگر قرار است نام خیابانی تغییر کند باید نام کارگران که از جمله قشر زحمت کش و مستضعف هستند از خیابان ها زدوده شود.

, در ابتدا اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفته بودند که خیابان کارگر شمالی را به نام مصدق تغییر دهند اما بسیاری در فضای مجازی منتقد این موضوع بودند که چرا اگر قرار است نام خیابانی تغییر کند باید نام کارگران که از جمله قشر زحمت کش و مستضعف هستند از خیابان ها زدوده شود., در ابتدا اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفته بودند که خیابان کارگر شمالی را به نام مصدق تغییر دهند اما بسیاری در فضای مجازی منتقد این موضوع بودند که چرا اگر قرار است نام خیابانی تغییر کند باید نام کارگران که از جمله قشر زحمت کش و مستضعف هستند از خیابان ها زدوده شود.,

جلسه در شورای شهر برای نامگذاری ساختمان به نام حجاریان

, جلسه در شورای شهر برای نامگذاری ساختمان به نام حجاریان, جلسه در شورای شهر برای نامگذاری ساختمان به نام حجاریان,

شورای شهر تهران در ادامه کار خود دیگر بی‌پرده به سراغ سیاسی  کاری رفته است. در این میان شنیده شده که بعضی از اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفته‌اند که ساختمان شماره دو شورای شهر را به نام «سعید حجاریان»‌ تورئسین جریان اصلاحات نامگذاری کنند.

,

«مجتبی‌شاکری»، عضو سابق شورای شهر تهران از هماهنگی های رو به اقدام اعضای شورا برای نامگذاری ساختمان شماره دو شورای شهر به نام «سعید حجاریان» خبر داده بود.

, «مجتبی‌شاکری»، عضو سابق شورای شهر تهران از هماهنگی های رو به اقدام اعضای شورا برای نامگذاری ساختمان شماره دو شورای شهر به نام «سعید حجاریان» خبر داده بود., «مجتبی‌شاکری»، عضو سابق شورای شهر تهران از هماهنگی های رو به اقدام اعضای شورا برای نامگذاری ساختمان شماره دو شورای شهر به نام «سعید حجاریان» خبر داده بود.,

بعدها این خبر را رئیس شورای شهر تهران به طور تلویحی تایید کرد. «محسن هاشمی»، در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال نام‌گذاری ساختمان شماره دو شورای شهر به نام سعید حجاریان که در شبکه های اجتماعی مطرح شد، گفت: «این بحث مطرح بود اما از تصمیم کمیسیون نام گذاری اطلاعی ندارم.»

,

در آخر، «محمد جواد حق شناس»، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل درخواست سعید حجاریان، طرح نامگذاری ساختمان شورای شهر تهران به نام وی از دستور خارج شد.

, رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل درخواست سعید حجاریان، طرح نامگذاری ساختمان شورای شهر تهران به نام وی از دستور خارج شد.,

, , ,

تغییر نام خیابان «ج» به نام جمشید مشایخی

, تغییر نام خیابان «ج» به نام جمشید مشایخی , تغییر نام خیابان «ج» به نام جمشید مشایخی ,

اعضای شورای شهر تهران در اولین جلسه شورا در سال ۹۸ به تغییر نام خیابان «ج» واقع در منطقه ولنجک به نام «جمشید مشایخی» رأی مثبت دادند.

,

احمد مسجد جامعی در دستور جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه جمعی از اهالی سینما و خانواده مرحوم جمشید مشایخی ابراز تمایل کردند که خیابان محل سکونت وی به نام آن مرحوم نامگذاری شود، گفت: بر همین اساس در این جلسه دو فوریت تغییر نام خیابان «ج» به نام جمشید مشایخی را ارائه می کنم.

,

مرتضی الویری در واکنش به این پیشنهاد گفت: من از علاقه مندان و دوستداران مرحوم جمشید مشایخی هستم اما واقعیت این است که نباید این پیشنهاد با قید دو فوریت به شورای شهر بیاید، چرا که دو فوریت معنای خاص دارد و به این معنا است که ضرر و زیانی متوجه شهر می شود ، اما حالا اگر این تغییر نام در این جلسه انجام نشود، چه زیانی به شهر می رسد؟

, مرتضی الویری در واکنش به این پیشنهاد گفت: من از علاقه مندان و دوستداران مرحوم جمشید مشایخی هستم اما واقعیت این است که نباید این پیشنهاد با قید دو فوریت به شورای شهر بیاید، چرا که دو فوریت معنای خاص دارد و به این معنا است که ضرر و زیانی متوجه شهر می شود ، اما حالا اگر این تغییر نام در این جلسه انجام نشود، چه زیانی به شهر می رسد؟, مرتضی الویری در واکنش به این پیشنهاد گفت: من از علاقه مندان و دوستداران مرحوم جمشید مشایخی هستم اما واقعیت این است که نباید این پیشنهاد با قید دو فوریت به شورای شهر بیاید، چرا که دو فوریت معنای خاص دارد و به این معنا است که ضرر و زیانی متوجه شهر می شود ، اما حالا اگر این تغییر نام در این جلسه انجام نشود، چه زیانی به شهر می رسد؟,

همچنین محمود میرلوحی در واکنش به این پیشنهاد گفت: به نظرم باید قبل از آن که هنرمندان و افراد معروف دار فانی را وداع بگویند، معبری را به نام آنها کنیم نه این که منتظر بمانیم که آنها فوت کنند و بعد از آن خیابانی را به نامشان نامگذاری کنیم.

,

تغییر نام چند خیابان دیگر جزو اهداف اصلاح طلبان

, تغییر نام چند خیابان دیگر جزو اهداف اصلاح طلبان , تغییر نام چند خیابان دیگر جزو اهداف اصلاح طلبان ,

احمد مسجدجامعی با اشاره به نامگذاری خیابانی به نام جمشید مشایخی که در جلسه شورای شهر به تصویب رسید، اظهار داشت: نام ۵ تن از بزرگان سینمای ایران در سطح شهر نامگذاری خواهد شد.

,

وی افزود: استاد علی نصیریان و استاد محمدعلی کشاورز دو تن از بزرگان سینمای ایران هستند که خیابان‌هایی به نام آنها خواهیم داشت و جمشید مشایخی، داود رشیدی و عزت‌الله انتظامی نیز سه تن از بزرگان سینمای ایران بوده که نام آنها روی خیابان‌ها درج می‌شود.

,

, ,

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مرحوم عزت‌الله انتظامی خانه آن را شهرداری خریداری کرده و جایی در شهر به یادگار ایشان وجود دارد ولی برای مرحوم داود رشیدی که چهره شاخصی نیز در شهر ما بودند مکانی نامگذاری نشده و امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر به این مسئله بپردازیم.

,

, ,

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران پیشنهاد کردیم که شهرداری محل‌های مناسب را برای نامگذاری اسامی این ۵ تن از بزرگان سینمای ایران پیشنهاد کند که ما در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.

, مسجدجامعی خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران پیشنهاد کردیم که شهرداری محل‌های مناسب را برای نامگذاری اسامی این ۵ تن از بزرگان سینمای ایران پیشنهاد کند که ما در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم., مسجدجامعی خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران پیشنهاد کردیم که شهرداری محل‌های مناسب را برای نامگذاری اسامی این ۵ تن از بزرگان سینمای ایران پیشنهاد کند که ما در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.,

, , , ,

جالب اینجاست که اصلاح طلبان برای پنهان کاری کم کاری خود در شهر تهران دو تاکتیک را به کار بسته اند. اول تغییر نام معابر و خیابان ها و رزومه سازی برای خود در حوزه شهر تهران و از سوی دیگر افتتاح تکراری پروژه‌هایی مانند خط مترو 7 تهران که اصلاح طلبان سعی کردند عملکرد «محمد باقر قالیباف» را به نام خود بزنند این درحالی بود که بیان می کردند که شهر تهران یک شهر سوخته است و از این جهت عملکرد قالیباف را زیر سئوال می بردند.

, جالب اینجاست که اصلاح طلبان برای پنهان کاری کم کاری خود در شهر تهران دو تاکتیک را به کار بسته اند. اول تغییر نام معابر و خیابان ها و رزومه سازی برای خود در حوزه شهر تهران و از سوی دیگر افتتاح تکراری پروژه‌هایی مانند خط مترو 7 تهران که اصلاح طلبان سعی کردند عملکرد «محمد باقر قالیباف» را به نام خود بزنند این درحالی بود که بیان می کردند که شهر تهران یک شهر سوخته است و از این جهت عملکرد قالیباف را زیر سئوال می بردند.,

انتهای پیام/ح 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه