اخبار داغ

معاون تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی در گفت و گو با راه دانا:

راه‌اندازی اینترنت نسل سوم نیازمند پیوست فرهنگی است

راه‌اندازی اینترنت نسل سوم نیازمند پیوست فرهنگی است
سعید مهدیون معاون تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی گفت: : تنها خواسته ای که شورای عالی فضای مجازی آن را دنبال می کند این است که این مصوبات اجرایی شودو بعد از آن به دنبال پوشش 3G و نسل های بالاتر از آن برویم.
[

سعید مهدیون  معاون تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص راه اندازی نسل سوم اینترنت و چگونگی  تایید نسل های بالاتر از سوی شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: ماده دو قانون برنامه پنجم تکلیف کرده است که طرحهای مهم ملی ابتدا باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: از آن طرف هم خود کمیسیون تنظیم مقررات وزارت ارتباطات بر اساس مصوبه 186 تاکید کرده است،تا الزامات پیوست فرهنگی کامل رعایت  نشود ارائه خدمات نکنند.

,

معاون تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: تنها خواسته ای که شورای عالی فضای مجازی آن را دنبال می کند این است که این مصوبات اجرایی شود و بعد از آن به دنبال پوشش 3G و نسل های بالاتر از آن برویم.

,

مهدیون خاطر نشان کرد: به نظر من 3G و نسل های بالاتر از آن بخشی از پهنای باند هستند و به عنوان دسترسی پوشش شبکه ها نمی توان آن را نادیده گرفت.

,

انتهای پیام/م

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه