اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

مردم سپاه را از خود می دانند/ سپاه ستون اصلی جمهوری اسلامی است

مردم سپاه را از خود می دانند/ سپاه ستون اصلی جمهوری اسلامی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سپاه و بسیج در سیل اخیر پا به پای مردم مشغول خدمت هستند و مردم این وجهه مردمی سپاه را نادیده نمی گیرند و از خودشان می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با سپاس با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در قراردادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی گفت: دشمنان ما هرگونه تلاشی را که می توانستند انجام دادند و در واقع این اقدام آنان آخرین حربه ای است که می توانند انجام دهند ولی با این کار، اتحاد مردم ما را بیشتر کردند و کسانی که خود را در این قضایا سهیم نمی کردند با نگاهی ملی به حمایت از سپاه برخواسته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سعید کشمیری اظهار داشت: اقدام دولت آمریکا اشتباهی بزرگ بود و به زودی متوجه حرکت نابخردانه خود می شوند و پشیمان می شوند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره تاکید سپاه روی اصول انقلاب عنوان کرد: سپاه از اول انقلاب با توجه به تاکید و پافشاری که روی اصول و ارکان نظام و اسلام داشته، همیشه مورد خصومت و دشمنی عوامل استکباری بوده و طبیعی است که آنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به سپاه و عوامل آن استفاده می کنند.

,

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در سیل اخیر پا به پای مردم مشغول خدمت هستند و این وجهه مردمی سپاه را مردم نادیده نمی گیرند و از خودشان می دانند. سپاه چه در جنگ و چه در بعد از جنگ پا به پای مردم بوده است.

,

کشمیری با بیان اهمیت حفظ موجودیت سپاه در موقعیت کنونی تصریح کرد: اهمیت حفظ سپاه از اول انقلاب بیشتر است، چون در شرایط حساس تری هستیم و الآن سپاه به شرایط بالندگی و بلوغ خود رسیده است و با تجربه ای که دارد به عنوان ستون اصلی جمهوری اسلامی ایران است.

,

سعید کشمیری با اشاره به عملکرد قابل قبول سپاه در چهل سال انقلاب اسلامی گفت: یک جنبه فعالیت سپاه که با ما در ارتباط است، جامعه بسیج پزشکی است که با بررسی همین وجه می بینیم که چقدر توانسته در مناطق محروم و روستاها با بسیج کردن نیروهای مردمی، خدمات ارائه دهد و نشان دهنده توان سپاه در بسیج نیروهای مردمی جهت محرومیت زدایی و رفع کمبودها است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشگی اظهار داشت: ما از گردنه های زیادی رد شده ایم و این اقدام دشمنان هم توطئه ای است که بزودی برطرف خواهد شد و با این کارشان با نگاهی به ادبیات روزنامه ها و فضای مجازی می بینیم که باعث اتحاد مردم شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه