اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

همدلی و وفاق مردم ایران در سیل اخیر بی مثال بود/حضور 10 تیم تخصصی هلال احمر در مناطق سیل زده

همدلی و وفاق مردم ایران در سیل اخیر بی مثال بود/حضور 10 تیم تخصصی هلال احمر در مناطق سیل زده
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همدلی و وفاق همواره و همیشه در نهاد ایرانیان است که بسیار ارزشمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با موج رسا; اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خوب استان زنجان را جمع آوری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ماحصل این جمع آوری در مرحله آخر 5 خاور و یک دستگاه تریلی شامل کمک های مردمی بود، افزود: این کمک ها به پلدختر ارسال شد.

,

این مسئول با تقدیر از همکاری داوطلبان،جوانان و امدادگران در ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل شده، بیان داشت: این افراد یار و یاور جمعیت هلال احمر در همه برنامه ها و فعالیت ها بوده اند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی و خیرین ادامه دار،افزود: در 10 تیم تخصصی نیز در منطقه پلدختر خدمات رسانی می کنند.

,

میرزایی با بیان اینکه این حادثه مشخص کرد همراهی مردم در کل کشور مثال زدنی است، افزود: ایرانیان خارج از کشور نیز کمک های خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کردند.

,

وی گفت: این همدلی و وفاق همواره و همیشه در نهاد ایرانیان است که بسیار ارزشمند است.

,

 همچنین از شهروندان خواست کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بیان داشت: همچنین مردم نوعدوست زنجان می توانند کمک های غیر نقدی خود را به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی تحویل دهند

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه