اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

شرق هرمزگان در حالت آماده باش کامل/ مردم به شایعات توجه نکنند

شرق هرمزگان در حالت آماده باش کامل/ مردم به شایعات توجه نکنند
استاندار هرمزگان گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی در بندرعباس و شرق هرمزگان بارندگی قابل توجه ای صورت می گیرد که مسئولان شرق استان در آمادگی کامل بسر می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هرمز؛فریدون همتی، استاندار هرمزگان صبح امروز در حاشیه بازدید از اداره کل هواشناسی و جلسه با مدیران بحران استان در خصوص آمادگی برای بارش های پیش رو اظهار کرد:آمادگی در همه فعالیتها بسیار خوب است و از مردم انتظار می رود به شایعات توجه نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی تاکید کرد: مردم در مسیر رودخانه قرار نگیرند و توصیه های هواشناسی  را به جد توجه کنند تا ایمن تر باشند.

,

همتی با بیان اینکه خسارتها قابل جبران هستند و ملت باید با بارندگی ها روحیه بگیرند، تصریح کرد: پیش بینی می شود در بندرعباس و شرق هرمزگان بارندگی قابل توجه ای صورت گیرد که  در حال حاضر مسئولان و مقامات در شهرهای شرقی در آمادگی کامل بسر می برند.

,

استاندار هرمزگان با تاکید بر آمادگی کامل دستگاهها در شهرستان سیریک گفت:این سامانه بارشی از استان کرمان به استان هرمزگان وارد می شود که باید با آمادگی کامل مدیریت شود.

,

وی بیان کرد:مردم آمادگی لازم در مواجه با بارندگی روزهای آینده را داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند تا شاهد خسارت جدی در استان هرمزگان نباشیم.

,

همتی خاطرنشان کرد:اداره کل هواشناسی از سرمایه خوب نیروی انسانی برخوردار بوده و جز ادارات استراتژیک هواشناسی کشور و از مراکز قابل توجه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه