اخبار داغ

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری قم:

استان قم در حوزه امنیت در بین پنج استان برتر کشور قرار دارد/کاهش 15درصدی سرقت نسبت به سال قبل

استان قم در حوزه امنیت در بین پنج استان برتر کشور قرار دارد/کاهش 15درصدی سرقت نسبت به سال قبل
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به کاهش 15درصدی سرقت نسبت به سال قبل، گفت: استان قم در حوزه امنیت در بین پنج استان برتر کشور قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سید محمد رضا هاشمی  پیش از ظهر امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه استان قم طبق اعلام وزارت کشور در حوزه امنیت جزء 5 استان برتر کشور است، اظهار داشت: حضرت علی(ع) می فرمایند که امنیت یک نعمت ناشناخته است، پس امیدواریم بتوانیم آن را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته نسبت به سال قبل در مسئله سرقت 15 درصد کاهش داشته ایم و این مسئله در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته 25 درصدکاهش پیدا کرده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری با اشاره به نگاه دولت به مسئله آسیب های اجتماعی، گفت: بودجه آسیب های اجتماعی نسبت به سال قبل شش برابر  بیشتر شده است که این بودجه در بین دستگاه های متولی ، سمن ها ، تشکل ها و... برای برطرف نمودن این مشکلات تقصیص و هزینه خواهد شد.

وی عنوان داشت:این اعتبار برای اولین بار در روستاها و بخش های استان در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی هم صرف خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه نگاه به قم یک نگاه بین المللی است، ابراز داشت: باید در مسئله رفع آسیب های اجتماعی یک استان سرآمد برای کل کشور باشیم که در تلاش هستیم با برنامه ریزی های دقیق و پشتکار بیشتر به این هدف برسیم.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه