اخبار داغ

دیدار مسئولان بسیج هنرمندان با «حلیمه سعیدی» بازیگر و مادر شهید

دیدار مسئولان بسیج هنرمندان با «حلیمه سعیدی» بازیگر و مادر شهید
سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی و پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای تحقق برنامه‌های هنری و ادبی سازمان چهارشنبه، ۲۱فروردین‌ماه میهمان خانواده حلیمه سعیدی بازیگر و مادر شهید بودند تا ضمن تبریک سال نو، پای صحبت‌های این مادر شهید بنشینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حلیمه سعیدی در ابتدا با آرزوی توفیق و سلامتی برای همه ملت ایران در سال جدید با اشاره به شکرگزاری خود برای قدرت و توانایی که خداوند تاکنون به او عطا کرده است تا در این سن تمام کارهای خود و امور خانه‌داری را به تنهایی انجام دهد، گفت: از بازی و هنرپیشگی خود رضایت دارم و همواره تلاش کرده‌ام تا کار اشتباه و نادرستی را در زندگی انجام ندهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ادامه لشگری فرزند این مادر شهید با اشاره به سخاوتمندی مادر خود در رابطه با سرمایه‌های دنیوی گفت: مادرم بخش قابل توجهی از دستمزد خود در عرصه هنر را صرف زندگی فرزندانش و دیگران کرده است.به‌گونه‌ای که تا الان با ساده‌زیستی و بی‌آلایشی زندگی کرده است.
,
 
,
سعیدی در ادامه بیان کرد: متاسفانه امروز در جامعه شاهد این مسئله هستیم که برخی از هنرمندان به واسطه پرداخت هزینه در مقابل دوربین و بازی در فیلم‌ها ظاهر می‌شوند که همین امر موجب شده است تا شاهد سرمایه‌گذاری‌های مطلوب در سینما و تلویزیون نباشیم. 
,
 
,
سعیدی در خصوص فرزند شهید خود گفت: شهید رضا لشگری با روحیه شهادت‌طلبی‌خود و با تغییر سن خود در شناسنامه به عرصه جنگ پیوست و در مسیر جنگ با دشمنان به مقام شهادت نائل شد.
,
 
,
این بازیگر در پاسخ به سوال مدیران سازمان بسیج هنرمندان در خصوص حافظه خود برای ایفای نقش عنوان کرد: هوش خداوندی و تمرکز خوب باعث شده است تا تنها با تکرار اندک دیالوگ‌ها، بازی موفقی را داشته باشم.
,
 
,
مادر شهید در این دیدار صمیمانه از آرزوی دیدار خود با رهبر انقلاب اسلامی گفت و با ذکر صلوات‌ برای امامان، شهیدان و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از مقام این بزرگواران قدردانی کرد.
,
 
,
یادآور می‌شود در این مراسم که مدیران و مسئولان  سازمان بسیج هنرمندان حضور داشتند، ضمن تشکر از روحیه شاد این مادر شهید برای ایجاد شادی در میان مردم با اهدا لوح یادبودی از این خانواده شهید قدردانی کردند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه