اخبار داغ

شورای فرهنگی و اجتماعی در امامزادگان استان تهران با کمک خیرین تشکیل می‌شود

شورای فرهنگی و اجتماعی در امامزادگان استان تهران با کمک خیرین تشکیل می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در مراسم تجلیل از متولیان موقوفات این استان از گسترش شورای فرهنگی و اجتماعی در امامزادگان با همت خیرین به شهرستان‌های دیگر و سپس تشکیل شورای خیرین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تجلیل از متولیان موقوفات استان تهران با حضور مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این مراسم مجتبی عبداللهی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران ضمن تقدیر از اقدام نیک و حسنه واقفین خیراندیش گفت: واقفین از انسان‌های برگزیده خدا محسوب می‌شوند که جایگاه والایی دارند. 
,
 
,
وی افزود: برگزاری جلسات تجلیل از واقفین و متولیان راهی برای بهره وری از تجربیات ارزنده و استفاده از پیشنهادات آنها در راستای معرفی فرهنگ وقف در جامعه و به خصوص برای رفع مشکلات مردم عزیزمان است. 
,
 
,
در ادامه این مراسم واقفین و متولیان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و خواسته هایی را در رابطه با حل مشکلات موقوفه ها مطرح کردند.
,
 
,
عبداللهی در پاسخ به درخواست‌های واقفین خیراندیش و متولیان امامزادگان گفت: این خواسته‌ها را از سوی مسئولین ارشد سازمان اوقاف پیگیری کرده و تلاش می‌کنم برای اجرای بهتر امور از حداکثر تجارب متولیان و خیرین و واقفین بهره‌ ببرم. 
,
 
,
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران هدف از برپایی این نشست را تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی به همت متولیان و واقفین همچنین تشکیل شورای خیرین از جمله برنامه هایی است که قصد داریم به زودی با کمک خیرین و معتمدین شهر اجرا کنیم. ضمن اینکه اجرای این طرح پس از شهر تهران در دیگر شهرستان‌ها و بقاع و امامزادگان استان تهران قابل تعمیم است. 
,
 
,
در پایان این مراسم به پیشنهاد یکی از متولیان و تائید مدیر اوقاف استان تهران، جمعی از حاضران مبالغی را به عنوان کمک به مردم سیل زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان تقدیم کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه