اخبار داغ

تا امروز چند نفر متقاضی بن کتاب بودند؟

تا امروز چند نفر متقاضی بن کتاب بودند؟
با گذشت دو روز از آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب تعداد ۲۸ هزار و ۲۲۴ دانشجو و طلبه نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با گذشت دو روز از آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب تعداد ۲۸ هزار و ۲۲۴ دانشجو و طلبه نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند. بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ١٥٠ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ٩٠ هزار تومان است و ٦٠ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
همچنین تعداد ۶۰۵ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نیز ثبت نام خود را انجام داده‌اند.
,
 
,
بن خرید کتاب اساتید دانشگاه در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده و به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان رسیده است و سهم اساتید ۲۰۰ هزار تومان و سهم معاونت امور فرهنگی ۲۰۰ هزار تومان است.
,
 
,
زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب اساتید حوزه و دانشگاه هم از روز سه‌شنبه (۲۰ فروردین ماه) آغاز شده است که تا پایان روز شنبه (۲۴ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.
,
 
,
بر اساس این گزارش، افزایش ٥٠ درصدی یارانه خرید کتاب دانشجویان و ۶۰ درصدی اساتید حوزه و دانشگاه در راستای حمایت از اقتصاد نشر و توجه به توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.
,
 
,
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه