اخبار داغ

معاون اداره کل ورزش و جوانان خبر داد:

بهره برداری از خانه های جوان کهک و دستجرد در نیمه اول سال

بهره برداری از خانه های جوان کهک و دستجرد در نیمه اول سال
روح‌الله رمضانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان از بهره برداری خانه های جوان شهرهای کهک و دستجرد در نیمه اول سال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، روح‌الله رمضانی ظهر امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته جوان اظهار داشت: استان قم دارای یک ظرفیت مناسبی از لحاظ مکان و امکانات برای سمن های مختلف فعال در حوزه جوانان است.

وی ادامه داد: خانه جوان استان قم دارای امکانات خوب و مناسبی است به طوری که جزو ۵ خانه جوان کشور است و علاون بر این کلاس های مختلفی در این خانه برای برگزاری جلسات وجود دارد.

رمضانی افزود: مدیریت خانه توسط خود جوانان انجام می شود و  از همه دعوت می کنیم که از ظرفیت خانه جوانان بهره ببرند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با بیان این که بودجه ای خوبی برای جوانان در نظر گرفته است، بیان داشت: سمن ها و تشکل هایی که در زمینه های مختلف بتوانند فعال باشند و مورد تایید و استقبال جوانان قرار بگیرند می توانند از کمک های اداره کل ورزش و جوانان بهره مند بشوند.

رمضانی افزود: برای تشکل های جوانان اعتبار هایی را در نظر گرفتیم که بتوانند در زمینه ای آسیب های اجتماعی و رونق تولید فعالیت کنند.

وی شهرهای استان را مورد توجه قرار داد و گفت: در شهر کهک و دستجرد دو خانه ای جوان در حال تکمیل شدن است که در ۴ ماه ابتدائی سال به بهره برداری می رسد.

رمضانی حمایت های اخیری که از سیل زدگان شده را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و افزود: حمایت از سیل زدگان در دستور کار قرار دارد و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره میلاد حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: ۱۵ جوان برتر استان قم توسط کمیته داوران جشنواره جوانان برتر استان شناسایی و انتخاب می‌شوند و در مراسم روز پنج شنبه ۲۹ فروردین‌ماه ساعت ۲۰ در ورزشگاه حیدریان تقدیر و قدردانی خواهند شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه