اخبار داغ

تحلیل گر سیاسی:

محور مقاومت مقابل آمریکا خواهند ایستاد/ سپاه محبوب ترین نهاد مردمی در تمام دنیاست

محور مقاومت مقابل آمریکا خواهند ایستاد/ سپاه محبوب ترین نهاد مردمی در تمام دنیاست
تحلیل گر سیاسی گفت: سپاه به عنوان محبوب ترین سازمان رزم دنیا، در تمامی عرصه های دفاعی، رزمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، دینی و مذهبی فعالیت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیر علی حیدر امیری، تئوریسین و تحلیل گر سیاسی، در گفت و گوی اختصاصی با سفیرافلاک پیرامون تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دولت آمریکا اظهارداشت: استکبار از این که جمهوری اسلامی ایران توانست داعش، نیروهای معاند و اپوزیسیون نظام سوریه را از بین ببرد و محور مقاومت را توانمند کند سرخورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی افزود: اگر دشمنان می توانستند با گروه های تروریستی القاعده، النصر، داعش و.... ضمن ضربه به جمهوری اسلامی ،محور مقاومت را از بین ببرند و به نوعی رفتار جمهوری اسلامی را کنترل کنند هیچ وقت سپاه پاسداران را جز سازمان های تروریستی قرار نمی دادند.

,

 

,

این کارشناس سیاسی بیان داشت: سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه یک نیروی بین المللی است که هر جایی می رود صلح و آرامش را با خود به ارمغان می آورد.

,

 

,

 امیری با اشاره به مهارت ایران در هماهنگ کردن ترکیه و روسیه با خود خاطرنشان کرد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نبود، غرب و جنوب غرب آسیا و حتی آفریقا تحت حاکمیت دولتی به نام داعش بود.

,

 

,

وی عنوان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه رهبری جامع الشرایط و فقیه، ضمن از بین بردن بزرگ ترین سازمان رزم تروریستی دنیا، نقشه های استکبار جهانی را نقش برآب کند.

,

 

,

این تحلیل گر سیاسی با بیان این که اگر سپاه پاسداران نبود امروز صهیونیست جهانی سوریه و عراق را بلعیده بود تصریح کرد: آمریکا می داند اگر سپاه نبود عربستان و امارات یمن را مصادره و لبنان حیات خلوت اسرائیل غاصب شده بود.

,

 

,

امیری با اظهار این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هنر بسیج توده ها را به خوبی اجرا کرده است گفت: گفتمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث تشکیل و یا تقویت حماس و جهاد اسلامی در غزه، لشگر فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون جهان اسلام ، حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و ده ها گروه مقاومت شده است.

,

 

,

این کارشناس سیاسی با اشاره به از بین رفتن گفتمان سازش مرتجعین عرب، تأکید کرد: محور مقاومت و گفتمان مقاومت در واقع تفکر و ابتکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و سپاه گفتمان جدیدی به نام مقاومت توده ها به جهان معرفی کرده است.

,

 

,

وی با بیان این که سپاه صادر کننده اسلحه نیست بلکه به دنبال صدور گفتمان ناب انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت است افزود:امروز سپاه تولید محتوا می کند که ملت ها در مقابل هژمونی آمریکا و زیاده خواهی صهیونیست جهانی بایستند.

,

 

,

 امیری با اظهار این که بغض آمریکا از سپاه به خاطر راه اندازی گفتمان جدید از سوی سپاه پاسداران است گفت: با صدور حرکت مبارک بسیج از ایران به دنیا ،در چندین کشور دنیا بسیج مردمی در مقابل زیاده خواهی امپرالیسم جهانی شکل گرفته است.

,

 

,

این تحلیل گر سیاسی با محکوم کردن اقدام دولت امریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: تروریست در نگاه آمریکا، دولت و کشوری است که منافع آن ها را به خطر بیاندازد.

,

 

,

 وی با اشاره به این که دولت امریکا گروه های مقاومت که با تکیه بر توده های مردمی در مقابل زیاده خواهی های آن ها ایستاده اند را تروریست می خواند ادامه داد: اما در مقابل رژیم غاصب، آدم کش و تروریست پرور اسرائیل که سرمنشاء تمام فسادهای دنیا و دولت های عربستان و امارات به عنوان منشاء ترور و صادرکننده تروریست در جهان و کشور اردن به عنوان محل تجمع تروریست ها، از نگاه آن ها تروریست نیستند.

,

 

,

امیری با این که سپاه محبوب ترین نهاد مردمی در تمام دنیاست افزود: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یک نهاد قانونی و حاکمیتی است که بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی تشکیل شده و برخاسته از دل مردم است.

,

 

,

این کارشناس سیاسی با اظهار این که ناجی کردستان عراق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان محبوب ترین سازمان رزم دنیا، در تمامی عرصه های دفاعی، رزمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، دینی و مذهبی فعالیت دارد.

,

 

,

امیری با اظهار این که دولت امریکا از سیاست اخلاق مدارانه سپاه که بر مبنای شرع و دین است به ستوه آمده است، تصریح کرد: برخی حرکات دشمنان برای ما فرصت آفرین است و با این اقدام امریکا، آوازه و شهرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در جهان دوچندان می شود.

,

 

,

وی گفت: امروز نظامیان ما لباس کارگری بر تن دارند وخانه های مردم سیل زده را از گل و لای پاک می کنند و همین حرکت باعث شده در بین مردم خوزستان،پلدختر، آق قلا، گمیشان و نقاط دیگر محبوب باشند، زیرا سپاهیان فقط نظامی نیستند بلکه با انجام کارهای عام المنفعه اجتماعی و اخلاق مدارانه ، برادر و غم خوار مردم هستند.

,

 

,

این تحلیل گر سیاسی،اقدام شورای عالی امنیت ملی کشور در حامی تروریست خواندن دولت فعلی آمریکا و‌ تروریستی اعلام کردن سنتکام را حرکتی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: آمریکا دیگر آرامش نخواهد داشت چرا که توده های مردمی و محور مقاومت اسلامی در چندین کشور در مقابل آمریکا خواهند ایستاد.

,

 

,

امیری با اظهار این که سپاه پاسداران امید مستضعفان و آزادی خواهان جهان و ادامه دهنده راه سرخ شهادت است، بیان داشت: قدرت رزم سپاه، قدرت نرم بسیج توده های مردمی در جهان اسلام است که به یک کشور خاص هم محدود نمی شود.

,

 

,

این استاد جنگ نرم و نویسنده اولین کتاب بیداری اسلامی گفت: ترامپ با این حرکت نابخردانه باعث شد روند خروج آمریکا از افغانستان، سوریه، عراق و خلیج فارس شتاب بیشتری به خود بگیرد و جولان زودتر از مدت مقرر توسط گروه های مقاومت از اشغال دشمن صهیونیستی آزاد شود.

,

 

,

وی افزود:ان شاءالله سال ۲۰۱۹ سال آزاد سازی جولان سوریه و مزارع شبعا لبنان و سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ آغاز خروج آمریکا از غرب آسیا خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه