اخبار داغ

واکنش مسئولان سیاسی بهمئی به اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران

واکنش مسئولان سیاسی بهمئی به اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران
مسئولان سیاسی شهرستان بهمئی؛ قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی توسط آمریکا را محکوم کردند و خواهان پیوستن مردم به کمپین حمایت از سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئولان سیاسی شهرستان بهمئی در مصاحبه هایی کوتاه با خبرنگار آوای ماغر؛ قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی توسط آمریکا را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

فرماندار بهمئی در این راستا با محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران،گفت: از مردم شهرستان شهید پرور و ولایتمدار بهمئی تقاضا دارم با حضور در کمپین مردمی #جمعه_پاسداری، با حضور در میعادگاه نماز جمعه حمایت خود را از سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی اعلام کنند.

,

, ,

حکمت اله سنایی با بیان اینکه در حال حاضر خارج از شهرستان هستم،گفت:در صورتی که در شهرستان حضور داشتم، در این کمپین شرکت می کردم.

,

معاون سیاسی فرماندار بهمئی هم با محکوم کردن این اقدام آمریکا، گفت: امام خمینی(ره) که 15 سال در جوار ضریح امیر المومنین (ع) ضجه زد و به ائمه متوسل شد، جمله مشهوری دارد که"ای کاش من هم یک پاسدار بودم" این جمله به تمام معنا ارزش پاسدار را تبیین می کند.

,

, ,

الماس عابدی تصریح کرد: اقدام مذبوحانه آمریکای خیانت کار در تروریست اعلام کردن سپاه اسلام ناشی از استیصال و یاس و ناامیدی آنهاست.

,

وی افزود: از طرفی این اقدام ناشی از بریدن آمریکا مقابل قدرت و هیبت دفاعی سپاه و شکست های پی در پی  آنها از سپاه اسلام ومحور مقاومت است.

,

معاون سیاسی فرماندار بهمئی ادامه داد:یکی دیگر از اهداف شوم آمریکا ایجاد شکاف بین لایه های حاکمیت و ایجاد تفرقه بین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

,

عابدی خاطرنشان کرد:  آمریکا از طرفی بر خلاف تمام مقررات و قوانین حاکم بر نظام بین المللی سفارت خود را به قدس (قبله اول مسلمانان )انتقال داده و در ادامه حاکمیت بر بلندای جولان را برای اسرائیل به رسمیت می شناسند  و اکنون  سپاه پاسداران که پرچمدار عزت و اقتدار جهان اسلام در منطقه و جهان است را هدف قرار می دهد که همه این اقدام ها در راستای جلوگیری از پروژه شکست و نابودی رژیم غاصب اسرائیل است.

,

بخشدار مرکزی بهمئی هم در مصاحبه ای کوتاه با محکوم کردن این اقدام آمریکا، از مردم خواست تا با پیوستن به کمپین جمعه پاسداری، از سپاه و انقلاب حمایت کنند.

,

, ,

علی کرم صدیقی فر تصریح کرد: ترامپ با این اقدام خود محبوبیت سپاه پاسداران را در منطقه و جهان بیشتر کرد.

,

وی با بیان اینکه ترامپ سیایتمدار نیست،افزود: این اقدام یک لابی صهیونیستی- سعودی است وگرنه ترامپ یک دیوانه است.

,

به گزارش خبرنگار آوای ماغر؛فعالان فضای مجازی یک کمپین خودجوش مردمی با هشتگ #جمعه_پاسداری راه اندازی کردند که در افراد عضو کمپین آمادگی خود را برای حضور در نماز جمعه این هفته با لباس بسیج و سپاه و حمایت از سپاه پاسداران اعلام کردند.

, آوای ماغر, #جمعه_پاسداری,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه