اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

هدف آمریکا از قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی نجات اسرائیل است/همه ملت ایران خود را سپاهی می دانند

هدف آمریکا از قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی نجات اسرائیل است/همه ملت ایران خود را سپاهی می دانند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هدف آمریکا از قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی نجات رژیم غاصب صهیونیستی از بحران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌ های نماز جمعه زنجان با اشاره به خسارات سیل اخیر در جنوب و غرب کشور،اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار نفر در چادرها، پادگان ‌ها و مراکز نظامی زندگی را سپری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به استقرار موکب‌ های اربعین استان زنجان در مناطق سیل زده، افزود: آشپزخانه سیار استان زنجان به سیل زدگان خدمات رسانی می کند.

,

خطیب جمعه زنجان برضرورت توجه بیشتر به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: مردم استان زنجان کمک های خوبی به سیل زدگان انجام دادند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۱۱ شعبان به عنوان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)،خاطرنشان کرد: جوانان خطاب مقام معظم رهبری در بیانیه گام هستند.

, .,

آیت الله خاتمی با اشاره به خدمات رسانی جوانان در مناطق سیل زده، گفت: جوان انقلابی باید اهل اخلاق و مسئولیت ‌پذیر و دغدغه‌ مند باشند.

,

وی گفت: جوان انقلابی از دیدگاه مقام معظم رهبری باید اهل بصیرت بوده و دوست و دشمن را شناخته و در موقع نیاز وارد عمل شود.

,

خطیب جمعه زنجان با اشاره به دیگر ویژگی های جوان انقلابی، تصریح کرد:در دوران دفاع مقدس دیدیم که گاهی جوان ۱۶ ساله ایرانی سرهنگ عراقی را به اسارت می‌ گیرد.

,

امام جمعه زنجان برضرورت توجه جوانان به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: جوانان باید در همه حال آماده دفاع از نظام و انقلاب باشند.

,

وی به سالروز تولد مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان نعمت بزرگی برای ایران اسلامی و انقلاب است.

, .,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران،بیان داشت: ارتش بعد از پیام مردم به صفوف ملت ملحق و موجبات پیروزی انقلاب را در کنار سایر نیروهای نظامی فراهم کرد.

,

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایراندر طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همچون ذوالفقار رهبری در کنار بسیج و سپاه و نیروی انتظامی در خدمت مردم، نظام و انقلاب هستند‌.

, .,

خطیب جمعه زنجان با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه نظام اسلامی به ویژه اعلام سپاه به عنوان گروه تروریستی،بیان داشت: در 39 سال گذشته نیروهای نظامی ما در تحریم بوده و این کار جدیدی نیست.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آمریکا از این اقدام چند هدف را دنبال می کند، افزود: یکی از اهداف ترامپ، نجات حزب رژیم غاصب صهیونیستی از بحران بود.

, .,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه آمریکا در همه نقشه‌ های خود از جمله جنگ و کودتا شکست خورده است،خاطرنشان کرد: سپاه ۸۰ میلیونی ایرانی در مقابل این توطئه ها ایستاده اند.

,

‌وی با بیان اینکه عراق را سپاه از دست داعش نجات داد، افزود: داعش تلاش داشت تا سوریه را در عرض دو هفته اشغال کند اما حضور سپاه مانع بزرگی برای این امر بود.

,

امام جمعه زنجان این اقدام دشمن را موجب اتحاد و انسجام ملت عنوان کرد و گفت:امروز همه احزاب و گروه‌ ها خود را سپاهی می دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه