اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

سپاه پاسداران پوزه تروریست را به خاک مالیده است

سپاه پاسداران پوزه تروریست را به خاک مالیده است
استاندار هرمزگان گفت:آمریکا خود تروریست، عامل بی نظمی و‌تجاوز است و سپاه پاسداران پوزه تروریست را به خاک مالیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛فریدون همتی، استاندار هرمزگان پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در جمع نمازگذاران با بیان اینکه امسال برای ما یک سال خاص است که تلاش ها، همبستگی ها، ‌کوشش ها، همدلی و‌وحدت در عرصه اقتصادی باید به اوج برسد، اظهار کرد: رهبر انقلاب با هدف مقابله با جنگ اقتصادی امسال را به عنوان سال رونق تولید نام گذاری کردند لذا اقتصاد ایران با تکیه بر نیروهای داخلی و فرصت های اقتصادی باید به سطحی برسد که دشمن در این عرصه خار و ذلیل شود و اقتصادی در شان جمهوری اسلامی ایران ساخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

همتی تصریح کرد:سیاست های نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ارزش ها و روحیه انقلابی است که به دشمن اجازه نفوذ نمی دهد.

,

وی گفت: امسال سال فداکاری و تلاش شبانه روزی در تمام عرصه هاست که باید کشور را به نقطه ای از توانمندی برسانیم تا دشمن امکان نفوذ نداشته باشد.

,

استاندار هرمزگان افزود: وقتی دست دشمنان نظام در صحنه های بین المللی خالی شد به سراغ خروج از تعهدات بین المللی و اعمال تحریم های یک جانبه شد.

,

وی تصریح کرد:دشمن به دنبال آن است که با فشار علیه ایران و‌توطئه های مختلف ثبات ما را تحت الشعاع قرار دهد اما نیروهای نظامی و دفاعی اجازه تحقیق چنین خیالی را به بدخواهان نظام نخواهند داد.

,

همتی با اشاره به اینکه در ماه شعبان و آستانه تولد امام حسین(ع) که الگوی پاسداران و‌ملت است سپاه پاسداران را تحریم و در گروه تروریستی قرار دادند، تصریح کرد:سپاه حافظ ارزش های انقلاب است و با کنترل نیروهای نظامی و امنیتی حافظ امنیت است و همیمنه نظامی ابرقدرت را در هم شکسته است.

,

این مقام مسئول عنوان کرد:آمریکا خود تروریست، عامل بی نظمی و‌تجاوز است و سپاه ما به نمایندگی از ملت ایران پوزه تروریست را به خاک مالیده است.

,

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی کشور ما در تراز کشورهای برتر دنیاست، تاکید کرد:همه ملت سپاهی و سبز پوش هستند و این لباس سبز، لباس فداکاری، شرف و خاک‌کردن دشمنان ایران است.

,

همتی یادآور شد:در زمان وقوع سیلاب که بخشی از کشور دچار مشکل شد و طبق عرف جهانی کشورهای جهان به یاری یکدیگر می آیند، آمریکا اوج خباثت و‌دشمنی خود را نشان داد و با مسدود کردن حساب های هلال احمر مانع از کمک رسانی به مردم سیل زده شدند.

,

استاندار هرمزگان با بیان اینکه با داعیه رهبری، نیروهای مسلح و قوای سه گانه باید به گونه ای تلاش شود که اوج انقلابی بودن رقم بخورد،گفت:ملت ایران دست از فرزندان خود نمی کشد و در طول تاریخ نشان داده که با هماهنگی و وحدت دشمنان را با خاری از خاکش بیرون رانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه